Kan dette sælges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej
Ja nu er jeg også begyndt at male, i første omgang billeder til vores egen stue...
Så er det jeg tænker; Kan de sælges, for hold da op det hyggeligt at sidde og male.. Har dog ik så mange vægge der skal fyldes

Så hvad sir i, kan dette eksempelvis sælges, og i så fald hvilken pris mon?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej
Ja nu er jeg også begyndt at male, i første omgang billeder til vores egen stue...
Så er det jeg tænker; Kan de sælges, for hold da op det hyggeligt at sidde og male.. Har dog ik så mange vægge der skal fyldes

Svært at sige med sikkerhed, men ærligt: Jeg tror det ikke. Motivet er så enkelt, at alle vil kunne gøre det efter. Men igen - det er svært at tale for alle.

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Det er meget enkelt - men tror os det kommer an på prisen , det kan jo være der er nogen der er interesseret

Anmeld

19. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

Hej

jeg tror somænd sagtens det kan sælges måke ikke så du tjener det vilde men sådan er det jo generelt med håndarbejde men hvis du bare gør det for hyggens skyld kan du jo sætte det til materiale prisen plus lidt oveni

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Svært at sige med sikkerhed, men ærligt: Jeg tror det ikke. Motivet er så enkelt, at alle vil kunne gøre det efter. Men igen - det er svært at tale for alle.

Ja også min tanke...
Det var mere fordi jeg så en anden tråd, hvor der sælges billeder til ja over 200 kr stk... Og sys det er lidt samme "standart"

Men pyt, bare en tanke.. Starter med billeder til vores egen stue i første omgang

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg tror somænd sagtens det kan sælges måke ikke så du tjener det vilde men sådan er det jo generelt med håndarbejde men hvis du bare gør det for hyggens skyld kan du jo sætte det til materiale prisen plus lidt oveni

Ja det var jo nemlig det jeg tænkte... Altså male for hyggens skyld, men også "komme af med dem"

Anmeld

19. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

Ja det var jo nemlig det jeg tænkte... Altså male for hyggens skyld, men også "komme af med dem"

hvad ligger materiale prisen i for et billede som det i første indlæg?

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

hvad ligger materiale prisen i for et billede som det i første indlæg?

Hmm bob bob, nu det et gammelt lærred.. Mener det koster mellem 50-60 kr inkl rammen... og ja så er der jo malingen...

Anmeld

19. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Meget enkelt, men super flot......  Var noget jeg sagtens kunne finde på at hænge op herhjemme, dog bare ikke lige i grøn!

Har du lavet andet, vil meget gerne se??

Knus

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Meget enkelt, men super flot......  Var noget jeg sagtens kunne finde på at hænge op herhjemme, dog bare ikke lige i grøn!

Har du lavet andet, vil meget gerne se??

Knus

Tak Tak Nej det er lige det eneste indtil videre.... Har dog malet et børne, der hænger ved puslebordet.. Meeeeen det er lidt snyd (motivet er tegnet af fra et billede)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.