lige kommet hjem fra skadestuen følger mig som en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

th

øv øv øv....

lige kommet hjem fra skadestuen med Oscar, efter at  jeg lod ham ligge på sofaen alene, mens jeg sad 1 meter fra ham og skrev....

nåde lige at se at han lige trillede(første gang) og bang lige ud over sofaen og ned på vores klinker.

Han græd vildt((heldigvis) med lidt efter blev han stille og jeg kunne ikke komme i kontakte med ham.

Ringede 112, de kom med det samme, men der havde han fået det lidt bedre igen, så vi kørte stille og roligt hjemmefra, men efter 5 min blev ham igen stille og ingen kontakt og så var det ellers afsted med fuld udrykning...

vi kommer ind på skadestuen og han kommer lidt mere til sig selv igen og efter han har fået lidt mad bliver han min lille dreng igen.

så vi slap med skrækken med en bule og en lille hjernrystelse.. så skal holde øje med ham.

Nu sidder jeg bare med den dårligste samvidighed og har det så dårligt over at jeg ikke nåde at få fat i ham, sidder med tårene trillende ned af kinderne og har det bare rigtig skidt.

ville ikke rigtig noget med dette indlæg andet end at det måske hjælp at skrive det ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Det er hvad der kan ske....... Nu ved du bare til en anden gang at du ikke skal lade ham ligge alene! Ja man lære nogengange desværre på den hårde måde.....

Efter min dreng for 1½ mdr siden tog 14 trin ned af trapperne og fik en meget voldsom hjernerystelse som han faktisk stadig bøvler med, ja så lærte jeg også at jeg fremover ALTID lukker lågen også sevom jeg tror han sidder ude i badekaret......

Anmeld

19. oktober 2011

VIPpigen

Dyb indånding, og tæl til 10.... DU ER IKKE EN DÅRLG MOR.... Det er en ting mange forældre gør, både mor og far. Ha hørt så meget om børn som falder fra sofa, puslebord og andre steder fra.

Børn er så hurtige at man ikke altid når at fange dem. Når det er første gang de gør det tænker du slet ikke over det. Nu ved du han er begyndt at trille, i har fået jer en slem forskrækkelse, men du er bestemt ikke en dålig mor af den grund

Anmeld

19. oktober 2011

Kloster

Puhha sikke en oplevelse....

Og denne følelse, som du har nu, får du sikkert tusindevis af flere gange i dit liv som mor.

Vi er ikke perfekte, men kan vi så for hulen da lære af vores fejl og bare nogle gange tænke lidt fremad, så tror jeg, vi tager de fleste ulykker i opløbet

VH Kloster - mor til 3 drenge. Vi praktisere ikke sygdom i vores hjem - nej vi "praktisere" skader....

Anmeld

19. oktober 2011

Tullemuzz

Er ked af og hører at hans første trilletur skulle gå sådan, og håber han snart er frisk igen. tror alle vil få dårlig samvittighed uanset hvordan ens børn kommer til skade, det bliver nok ikke første gang han slår sit lille hoved. Min søn er 2 nu og har altid en bule eller et blåt mærke i hovede, tænker tit på om folk tænker om vi mon slår ham... men han er bare en dreng med stort D. og det kan dagplejemoren heldigvis bekræfte

Men trøst dig med at det ikke gik værer og måske ligge en dyne rundt om ham så han ikke triller ud over kanten, det hjalp os dengang

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Det kan jo ske... Men æv for en oplevelse for din lille dreng... Håber han kommer sig og at det bare bliver et fjernt minde hurtigt... Du er ikke en dårlig mor, nu har du desværre lært på den hårde måde at man altid skal holde øje med sine børn når de er så små... De kan pludseligt alt muligt uden at vi lægger mærke til det

Op med humøret, han har det jo heldigvis bedre

Anmeld

19. oktober 2011

th

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Det er hvad der kan ske....... Nu ved du bare til en anden gang at du ikke skal lade ham ligge alene! Ja man lære nogengange desværre på den hårde måde.....

Efter min dreng for 1½ mdr siden tog 14 trin ned af trapperne og fik en meget voldsom hjernerystelse som han faktisk stadig bøvler med, ja så lærte jeg også at jeg fremover ALTID lukker lågen også sevom jeg tror han sidder ude i badekaret......

ja ok, så kan jeg da godt se dette ikke er så slemt... håber han får det helt godt igen din søn.

Anmeld

19. oktober 2011

Fru Nielsen

th skriver:

ja ok, så kan jeg da godt se dette ikke er så slemt... håber han får det helt godt igen din søn.

Jo det er det for dig og din dreng... Det skal slet ikke sammenlignes, som hvad der er værst.....

Go bedring med ham!

Anmeld

19. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Åhh det sker vist for de fleste, mine to børn er bege faldet ned af sofaen, er det ikk sofaen nu, er det sengen når de bliver større og kan det hele selv, tro mig det stadie er min 3årige søn på nu

Op med humøret han er jo helt okay, men kan godt forstå du blev forskrækket

Anmeld

20. oktober 2011

th

VIPpigen skriver:

Dyb indånding, og tæl til 10.... DU ER IKKE EN DÅRLG MOR.... Det er en ting mange forældre gør, både mor og far. Ha hørt så meget om børn som falder fra sofa, puslebord og andre steder fra.

Børn er så hurtige at man ikke altid når at fange dem. Når det er første gang de gør det tænker du slet ikke over det. Nu ved du han er begyndt at trille, i har fået jer en slem forskrækkelse, men du er bestemt ikke en dålig mor af den grund

tak, har det lidt bedre i dag. men synes stadig det er meget hårdt at det var min skyld, men nu ved vi at han ikke skal ligge der alene mere...

Han er heldgvis glad i dag igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.