øv øv øv....
lige kommet hjem fra skadestuen med Oscar, efter at jeg lod ham ligge på sofaen alene, mens jeg sad 1 meter fra ham og skrev....
nåde lige at se at han lige trillede(første gang) og bang lige ud over sofaen og ned på vores klinker.
Han græd vildt((heldigvis) med lidt efter blev han stille og jeg kunne ikke komme i kontakte med ham.
Ringede 112, de kom med det samme, men der havde han fået det lidt bedre igen, så vi kørte stille og roligt hjemmefra, men efter 5 min blev ham igen stille og ingen kontakt og så var det ellers afsted med fuld udrykning...
vi kommer ind på skadestuen og han kommer lidt mere til sig selv igen og efter han har fået lidt mad bliver han min lille dreng igen.
så vi slap med skrækken med en bule og en lille hjernrystelse.. så skal holde øje med ham.
Nu sidder jeg bare med den dårligste samvidighed og har det så dårligt over at jeg ikke nåde at få fat i ham, sidder med tårene trillende ned af kinderne og har det bare rigtig skidt.
ville ikke rigtig noget med dette indlæg andet end at det måske hjælp at skrive det ned.
Anmeld