Kamille the? Med sukker ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Azooo

1012lmp skriver:

Altså så ville jeg bare give ham noget mere af det... Hvis han drikker det og ikke teen så bare giv ham noget mere vand..

I min verden er Kamille the kun til hvis man er syg osv

Vand er han heller ik så vildt med men gir ham lidt af gangen flere gang dagligt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mor til Mike

Heza2410 skriver:

Haha man bliver jo bar så meget forvirret når der bliver sagt forskelligt .. Lægen siger noget, mor siger noget andet, svigermor siger noget helt andet ,. Og så andre også .. Det hårdt når man ikk selv ved det og søger hjælp/råd om det , så bliver der sagt så meget forskelligt at man ikk selv ved hvad man skal gør

Haha, kan jeg godt forstå, men lægen ved bedst, så jeg ville nok høre efter lægen

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Heza2410 skriver:

Haha man bliver jo bar så meget forvirret når der bliver sagt forskelligt .. Lægen siger noget, mor siger noget andet, svigermor siger noget helt andet ,. Og så andre også .. Det hårdt når man ikk selv ved det og søger hjælp/råd om det , så bliver der sagt så meget forskelligt at man ikk selv ved hvad man skal gør

Så gør som DU mener er det rigtige for DIT barn... Det er fint at lytte til råd, men det er i sidste ende kun dig og din mand der bestemmer over jeres barn... Gør som hjertet siger til dig

Anmeld

19. oktober 2011

dpb

Misselbek skriver:

Haha, kan jeg godt forstå, men lægen ved bedst, så jeg ville nok høre efter lægen

Det er jeg så ikke enig i For har flere gange oplevet at en læge har sagt man skulle gøre noget der bare ikke har fungeret!! og det samme med sp'er.... og ikke kun for mit eget vedkommende

Det har så for mit eget vedkommende primært været ved nr.2 og 3 jeg har oplevet det... Og der har jeg heldigvis haft så meget styrke til at tro på mig selv og ved at minde mig selv om det min allerførste sp sagde... nemlig at folk rundt om en kan gøre og sige meget, men i sidste ende er det altid forældrene der kender deres barn bedst  og bedst kan mærke efter hvad der fungere for deres familie

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Heza2410 skriver:

Min to måneders lille prins er ikke så ret vild med drikke kamillethe, vi har nu prøvet og prøvet men han vil absolut ikk ,. Han suger lidt og gir slip ,. Gir ham igen han suger igen men smagen er det stadig thee han får og der bliver han sur og skriger .. Blev rådet til putte en lille smule ukker i ,. Det har jeg prøvet nu et par gange og der vil han drikke det hele .. Med sukker i .. Men øøøhhhmmm det er jo da ikk godt at putte sukker i ?? Det jo ikk godt med det sukker .. Eller hva siger i?? Nogen der gør det og synes det er okay???

da min søn var spæd, døjet han med maven, han fik lidt sukker i - og selve kamille te'en hjalp så meget på mavsen, så vi tog det ik så tungt med det sukker. det var jo meget lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.