Kamille the? Med sukker ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Azooo

Min to måneders lille prins er ikke så ret vild med drikke kamillethe, vi har nu prøvet og prøvet men han vil absolut ikk ,. Han suger lidt og gir slip ,. Gir ham igen han suger igen men smagen er det stadig thee han får og der bliver han sur og skriger .. Blev rådet til putte en lille smule ukker i ,. Det har jeg prøvet nu et par gange og der vil han drikke det hele .. Med sukker i .. Men øøøhhhmmm det er jo da ikk godt at putte sukker i ?? Det jo ikk godt med det sukker .. Eller hva siger i?? Nogen der gør det og synes det er okay???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

L.J.L

Heza2410 skriver:

Min to måneders lille prins er ikke så ret vild med drikke kamillethe, vi har nu prøvet og prøvet men han vil absolut ikk ,. Han suger lidt og gir slip ,. Gir ham igen han suger igen men smagen er det stadig thee han får og der bliver han sur og skriger .. Blev rådet til putte en lille sukker i ,. Det har jeg prøvet nu et par gange og der vil han drikke det hele .. Med sukker i .. Men øøøhhhmmm det er jo da ikk godt at putte sukker i ?? Det jo ikk godt med det sukker .. Eller hva siger i?? Nogen der gør det og synes det er okay???

Men er det vigtigt at han får kamillethe? Jeg tænker hvis han nu ikke kan lide det...

Anmeld

19. oktober 2011

Azooo

L.J.L skriver:

Men er det vigtigt at han får kamillethe? Jeg tænker hvis han nu ikke kan lide det...

Lægen der siger at jeg må give to gange dagligt kamille thee .. Da han har fået for meget mælk, må derfor skær ned for mælken og give ham kamillethee istedet for ? :/

Anmeld

19. oktober 2011

1012lmp

Hvorfor ikke bare give ham vand?

Anmeld

19. oktober 2011

Mor til Mike

Heza2410 skriver:

Min to måneders lille prins er ikke så ret vild med drikke kamillethe, vi har nu prøvet og prøvet men han vil absolut ikk ,. Han suger lidt og gir slip ,. Gir ham igen han suger igen men smagen er det stadig thee han får og der bliver han sur og skriger .. Blev rådet til putte en lille smule ukker i ,. Det har jeg prøvet nu et par gange og der vil han drikke det hele .. Med sukker i .. Men øøøhhhmmm det er jo da ikk godt at putte sukker i ?? Det jo ikk godt med det sukker .. Eller hva siger i?? Nogen der gør det og synes det er okay???

Jeg fik kamille te med sukker da jeg var spæd, og sukker er jo ikke ligefrem farligt eller noget, så jeg synes det er helt okay, min søn skal da også have kamille te med sukker

Anmeld

19. oktober 2011

Azooo

1012lmp skriver:

Hvorfor ikke bare give ham vand?

Det får han også ..

Anmeld

19. oktober 2011

1012lmp

Heza2410 skriver:

Det får han også ..

Altså så ville jeg bare give ham noget mere af det... Hvis han drikker det og ikke teen så bare giv ham noget mere vand..

I min verden er Kamille the kun til hvis man er syg osv

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

En lille halv teske gør ikke så meget.... Man skal bare ikke overdrive

Anmeld

19. oktober 2011

Azooo

Misselbek skriver:

Jeg fik kamille te med sukker da jeg var spæd, og sukker er jo ikke ligefrem farligt eller noget, så jeg synes det er helt okay, min søn skal da også have kamille te med sukker

Haha man bliver jo bar så meget forvirret når der bliver sagt forskelligt .. Lægen siger noget, mor siger noget andet, svigermor siger noget helt andet ,. Og så andre også .. Det hårdt når man ikk selv ved det og søger hjælp/råd om det , så bliver der sagt så meget forskelligt at man ikk selv ved hvad man skal gør

Anmeld

19. oktober 2011

dpb

sjovt som rådene ændrer sig.... da vores ældste også var en ædedolk, fik vi det råd at suplere med ganske alm. kogt vand evt. med en smule sukker i godt nok...men det gled egentlig udemærket ned uden sukker

Men hvis han kun vil drikke kamille med en lillebitte smule sukker i er det vel det der er løsningen for jer... Men ellers tænker jeg om den måske bliver lavet for kraftig?? for jeg kan altså heller ikke lide kamillethe uden sukker hvis den er for kraftig... bare lige en tanke

Håber i finder den løsning der passer til jeres familie

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.