Standart babyudstyr SØGES

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. oktober 2011

KarinaIda

Kofoed. skriver:

Har en veninde der mangler lidt babyudstyr, men ikke har de største penge længere. Alle henvendelser skal være med pris og helst også billeder og meget gerne bopæls område - måske vi/hun kan hente det

Hun mangler:

Badekar (har selv badestol)
Sengetøj
Puslepude
Lagner både til lift, barnevogn og tremmeseng
Tisseunderlag
Stofbleer
Og billigt pígetøj i de mindre størrelse - helst sparkedragter med fødder, langærmet bodyer, bukser med fødder og langærmet bluser.

Alt skal selvfølgelig være pænt, uden huller og ikke falmet, men da penge er små, så har mærkevare ikke den store interresse.

Har en masse til salg i str 50-56 og 62.. Og kan sagtens finde sengetøj også som kan sælges, da vi har mere end rigeligt skriv en PB til mig, hvis det har interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Sara.

Kofoed. skriver:

Har en veninde der mangler lidt babyudstyr, men ikke har de største penge længere. Alle henvendelser skal være med pris og helst også billeder og meget gerne bopæls område - måske vi/hun kan hente det

Hun mangler:

Sengetøj
Puslepude
Tisseunderlag
Stofbleer
Og billigt pígetøj i de mindre størrelse - helst sparkedragter med fødder, langærmet bodyer, bukser med fødder og langærmet bluser.

Alt skal selvfølgelig være pænt, uden huller og ikke falmet, men da penge er små, så har mærkevare ikke den store interresse.

Hvor er de fra?
Vi kan evt. lave en god handel, hvis de kan hente i Solbjerg, 15 km syd for Århus...
Har badekar (de der der kan klappes sammen, kan ikke lige huske mærke, sengetøj til babydyne (mest drengefarver), hvide stofbleer.

Anmeld

19. oktober 2011

K&S

Kofoed. skriver:

Hun mangler:

Sengetøj
Puslepude
Tisseunderlag
Stofbleer

Jeg har et baby-dynebetræk, hun gerne må få - hvis bare hun betaler porto. Det er brugt, men fungerer stadig fint

Og jeg smider også gerne 10 stofbleer oveni, vi har så mange lige nu

Jeg bor på Sjælland, men mine forældre skal til Brørup i slutningen af november - og ellers sender jeg det bare afsted mod betaling af porto

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

lærkes_mor skriver:

Hvor er de fra?
Vi kan evt. lave en god handel, hvis de kan hente i Solbjerg, 15 km syd for Århus...
Har badekar (de der der kan klappes sammen, kan ikke lige huske mærke, sengetøj til babydyne (mest drengefarver), hvide stofbleer.

Bor i lunderskov nær kolding...

Har du nogle neutrale sengetøjs sæt? Er stofbleerne stadig bløde, har oplevet at få gamle stofbleer der er stive og triste.

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

K&S skriver:

Jeg har et baby-dynebetræk, hun gerne må få - hvis bare hun betaler porto. Det er brugt, men fungerer stadig fint

Jeg bor på Sjælland, men mine forældre skal til Brørup i slutningen af november - og ellers sender jeg det bare afsted mod betaling af porto

Hvor er du sød Jamen er helt sikker på hun gerne vil havde det

Anmeld

20. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

jeg har pigetøj, men kan ikke lægge billeder ind, kan jeg også sende mms?

Anmeld

20. oktober 2011

Fru Nielsen

Jeg har en sort sæk med baby pige tøj både mærke og ikke mærketøj..... Der er ALT hvad hun skal bruge og noget af det har Nikoline ikke engang nået at komme i.....

Det sælges samlet hvis hun lyster. Det er fra ikke ryger hjem....

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

Fru Nielsen skriver:

Jeg har en sort sæk med baby pige tøj både mærke og ikke mærketøj..... Der er ALT hvad hun skal bruge og noget af det har Nikoline ikke engang nået at komme i.....

Det sælges samlet hvis hun lyster. Det er fra ikke ryger hjem....

De har nu både hund og ryger, så det betyder intet

Hvilke størrelser er det så?

Anmeld

20. oktober 2011

Fru Nielsen

Kofoed. skriver:

De har nu både hund og ryger, så det betyder intet

Hvilke størrelser er det så?

Jamen der er str 50-56. Nikoline er i en 62 nu i natdragter, men kan stadig passe noget af det i str 56 men det smider jeg alligevel med hvis det er for hun har simpelthen så¨meget tøj.....

Hun kan byde en pris hvis det er??

Anmeld

20. oktober 2011

Nina Amelia

K&S skriver:

-Jeg har desværre ikke noget af det der mangles da vi har en mere på vej men det ser ud til at der er en masse som gerne vil hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.