Standart babyudstyr SØGES

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. oktober 2011

N1

Ved ikke om babysam stadig kører med fødselsdagstilbud, men jeg købte i sidste uge 4 lagner til 100 kr. 

2 til lift, og 2 til tremmeseng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Har en veninde der mangler lidt babyudstyr, men ikke har de største penge længere. Alle henvendelser skal være med pris og helst også billeder og meget gerne bopæls område - måske vi/hun kan hente det

Hun mangler:

Badekar (har selv badestol)
Sengetøj
Puslepude
Lagner både til lift, barnevogn og tremmeseng
Tisseunderlag
Stofbleer
Og billigt pígetøj i de mindre størrelse - helst sparkedragter med fødder, langærmet bodyer, bukser med fødder og langærmet bluser.

Alt skal selvfølgelig være pænt, uden huller og ikke falmet, men da penge er små, så har mærkevare ikke den store interresse.

Mangler hun er autostol ??

Anmeld

19. oktober 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Mangler hun er autostol ??

Desværre nej, de låner vores, da ingen af os her bil, så sker det ikke så tit, at vi skal bruge den samtidig (og sker det, så låner jeg min storebrors )

Anmeld

19. oktober 2011

Kofoed.

N1 skriver:

Ved ikke om babysam stadig kører med fødselsdagstilbud, men jeg købte i sidste uge 4 lagner til 100 kr. 

2 til lift, og 2 til tremmeseng.

Ja, har tænkt at jeg lige skal forbi og høre ad i morgen, så for de en ekstra barselsgave i form af lagner, hehe. Men tak for forslaget

Anmeld

19. oktober 2011

sne190810

Hvor bor hun? Eller du?

T

Anmeld

19. oktober 2011

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Har en veninde der mangler lidt babyudstyr, men ikke har de største penge længere. Alle henvendelser skal være med pris og helst også billeder og meget gerne bopæls område - måske vi/hun kan hente det

Hun mangler:

Sengetøj
Puslepude
Tisseunderlag
Stofbleer
Og billigt pígetøj i de mindre størrelse - helst sparkedragter med fødder, langærmet bodyer, bukser med fødder og langærmet bluser.

Alt skal selvfølgelig være pænt, uden huller og ikke falmet, men da penge er små, så har mærkevare ikke den store interresse.

Vi har en puslepude , men den er låseblå

Anmeld

19. oktober 2011

Kofoed.

sne190810 skriver:

Hvor bor hun? Eller du?

T

Lunderskov ved kolding.

Anmeld

19. oktober 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Vi har en puslepude , men den er låseblå

Hmm, tror helst det skal være pige eller neutralt.

Anmeld

19. oktober 2011

rimor

Kofoed. skriver:

Hun mangler:

Sengetøj
Puslepude
Tisseunderlag
Stofbleer

se min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt

Anmeld

19. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Kofoed. skriver:

Hun mangler:

Sengetøj
Puslepude
Tisseunderlag
Stofbleer

Hey

Prøv at tjekke det her link ud:

https://www.baby.dk/debat/124854pi1/toej--piger/b-i-l-l-i-g-t---og-jeg-mener-det-d-str--5686-opdatering.aspx

Det er virkelig billigt og jeg finder gerne en god pris, hvis der købes mere.

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.