Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved ikke om babysam stadig kører med fødselsdagstilbud, men jeg købte i sidste uge 4 lagner til 100 kr.
2 til lift, og 2 til tremmeseng.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Har en veninde der mangler lidt babyudstyr, men ikke har de største penge længere. Alle henvendelser skal være med pris og helst også billeder og meget gerne bopæls område - måske vi/hun kan hente det Hun mangler: Badekar (har selv badestol)SengetøjPuslepudeLagner både til lift, barnevogn og tremmesengTisseunderlagStofbleerOg billigt pígetøj i de mindre størrelse - helst sparkedragter med fødder, langærmet bodyer, bukser med fødder og langærmet bluser. Alt skal selvfølgelig være pænt, uden huller og ikke falmet, men da penge er små, så har mærkevare ikke den store interresse.
Har en veninde der mangler lidt babyudstyr, men ikke har de største penge længere. Alle henvendelser skal være med pris og helst også billeder og meget gerne bopæls område - måske vi/hun kan hente det
Hun mangler:
Badekar (har selv badestol)SengetøjPuslepudeLagner både til lift, barnevogn og tremmesengTisseunderlagStofbleerOg billigt pígetøj i de mindre størrelse - helst sparkedragter med fødder, langærmet bodyer, bukser med fødder og langærmet bluser.
Alt skal selvfølgelig være pænt, uden huller og ikke falmet, men da penge er små, så har mærkevare ikke den store interresse.
Mangler hun er autostol ??
morethanperfect skriver: Mangler hun er autostol ??
Desværre nej, de låner vores, da ingen af os her bil, så sker det ikke så tit, at vi skal bruge den samtidig (og sker det, så låner jeg min storebrors )
N1 skriver: Ved ikke om babysam stadig kører med fødselsdagstilbud, men jeg købte i sidste uge 4 lagner til 100 kr. 2 til lift, og 2 til tremmeseng.
Ja, har tænkt at jeg lige skal forbi og høre ad i morgen, så for de en ekstra barselsgave i form af lagner, hehe. Men tak for forslaget
Hvor bor hun? Eller du?
T
Vi har en puslepude , men den er låseblå
sne190810 skriver: Hvor bor hun? Eller du? T
morethanperfect skriver: Vi har en puslepude , men den er låseblå
se min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt
Hey
Prøv at tjekke det her link ud:
https://www.baby.dk/debat/124854pi1/toej--piger/b-i-l-l-i-g-t---og-jeg-mener-det-d-str--5686-opdatering.aspx
Det er virkelig billigt og jeg finder gerne en god pris, hvis der købes mere.
//Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128