Jeg vil gerne ha' en ny telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

bøgelund

*Sofie* skriver:

Det var da egentlig ikk så galt endda
Så du har købt telefonen hos Telenor uden abb? Og har så købt abb. hos OISTER?
5 gb data...er det lidt eller meget?

ja jeg har bestilt den på nettet, og så har jeg bare valgt uden tale og sms mv.. og så bestilt abb ved oister.. 

5 gb er rigtig meget.. hvis du får brugt det, tror jeg næsten ikke du skal lave andet end at surfe på tlf..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

*Sofie*

bøgelund skriver:

ja jeg har bestilt den på nettet, og så har jeg bare valgt uden tale og sms mv.. og så bestilt abb ved oister.. 

5 gb er rigtig meget.. hvis du får brugt det, tror jeg næsten ikke du skal lave andet end at surfe på tlf..  

Tusind tak for dit svar
Er det noget med at det er billigere at købe telefonen over nettet, end i butikerne?

Anmeld

20. oktober 2011

GønskE

*Sofie* skriver:

Jeg har gået og sukket efter en ny telefon rigtig længe, og nu ska det altså snart være.
Jeg synes bare det er en jungle
Jeg vil jo ikk ende med at betale i dyre domme...

Så...vil I ikk fortælle mig hva for en mobil (smartphone) I har, hvor meget den kostede...og hvor mange penge I bruger om måneden (på data). Taak

har iphone 4 - kostede 2400 uden abb. - købt brugt

har oister til 129 om måneden, 5 timer, fri sms-mms, og 5 gb data

Det er en kanon mobil! kan varmt anbefales fra mig

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

*Sofie* skriver:

Det var da egentlig ikk så galt endda
Så du har købt telefonen hos Telenor uden abb? Og har så købt abb. hos OISTER?
5 gb data...er det lidt eller meget?

jeg bruger min rigtig meget i forhold til data. Den opdatere alt face, mail osv hver time, jeg har brugt den til online spil osv og jeg har endnu ikke brugt over 1gb om mdr. Heraf er halvdelen via det trådløse derhjemme og halvdelen som datatrafik fra selskabet.

Du kan indkode de trådløse forbindelser der hvor du færdes, hjem, skole, familie osv og så går den selv via det når nettet er inde for rækkevide.

Hvis du overskrider din datagrænser trækker de ikke ekstra penge fra dig men hastigheden vil blive sat ned. Hos telia skal man have brugt over det man har i abbonnementet i 3 mdr før de sætter hastigheden ned

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

GønskE skriver:

har iphone 4 - kostede 2400 uden abb. - købt brugt

har oister til 129 om måneden, 5 timer, fri sms-mms, og 5 gb data

Det er en kanon mobil! kan varmt anbefales fra mig

Mange tak for dit svar

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

kirsti skriver:

jeg bruger min rigtig meget i forhold til data. Den opdatere alt face, mail osv hver time, jeg har brugt den til online spil osv og jeg har endnu ikke brugt over 1gb om mdr. Heraf er halvdelen via det trådløse derhjemme og halvdelen som datatrafik fra selskabet.

Du kan indkode de trådløse forbindelser der hvor du færdes, hjem, skole, familie osv og så går den selv via det når nettet er inde for rækkevide.

Hvis du overskrider din datagrænser trækker de ikke ekstra penge fra dig men hastigheden vil blive sat ned. Hos telia skal man have brugt over det man har i abbonnementet i 3 mdr før de sætter hastigheden ned

Tusind tak for de meget brugbare oplysninger!

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

*Sofie* skriver:

Tusind tak for de meget brugbare oplysninger!

er du bange for at bruge for meget data kan du hente en app der hedder netcounter den registrere hvor meget data du bruger på henholdsvis det trådløse net og det mobile.

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

kirsti skriver:

er du bange for at bruge for meget data kan du hente en app der hedder netcounter den registrere hvor meget data du bruger på henholdsvis det trådløse net og det mobile.

Arhmen, hvor er det smart mand! Det er lige præcis det med dataen jeg er nervøs for at vove mig ud i...

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

*Sofie* skriver:

Arhmen, hvor er det smart mand! Det er lige præcis det med dataen jeg er nervøs for at vove mig ud i...

yep det er nemlig smart, så er man hele tiden sikker på at man er på den rigtige sidde af forbrugsgrænsen

Men som sagt tror jeg efterhånden alle selskaberne kører med at sætte hastigheden ned i stedet for at sende en ekstra regning

Anmeld

20. oktober 2011

Jakob'sMor

*Sofie* skriver:

Jeg har gået og sukket efter en ny telefon rigtig længe, og nu ska det altså snart være.
Jeg synes bare det er en jungle
Jeg vil jo ikk ende med at betale i dyre domme...

Så...vil I ikk fortælle mig hva for en mobil (smartphone) I har, hvor meget den kostede...og hvor mange penge I bruger om måneden (på data). Taak

Jeg har iPhone 4 købt hos Apple til 4799 og har telmore med 5 times pakke til 149 og det passer lige perfekt til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.