Jeg vil gerne ha' en ny telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

*Sofie*

Jeg har gået og sukket efter en ny telefon rigtig længe, og nu ska det altså snart være.
Jeg synes bare det er en jungle
Jeg vil jo ikk ende med at betale i dyre domme...

Så...vil I ikk fortælle mig hva for en mobil (smartphone) I har, hvor meget den kostede...og hvor mange penge I bruger om måneden (på data). Taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

1012lmp

Jeg her lige for 14 dage siden købt en Xperia Ray fra sony Ericsson og er SUPER glad for den... Den er ikke så kæmpe stor som en LG eller Galaxy... Vil gerne have en som kan være i lommen osv

Den koster vidst omk 2500 men jeg gav 1500 også 100,- om mdr i 1 år

Ved ikke hvad jeg bruger på data fordi kobler mig normalt bare på det trådløse net herhjemme eller i skolen.

Anmeld

19. oktober 2011

gonefishing

*Sofie* skriver:

Jeg har gået og sukket efter en ny telefon rigtig længe, og nu ska det altså snart være.

Så...vil I ikk fortælle mig hva for en mobil (smartphone) I har, hvor meget den kostede...og hvor mange penge I bruger om måneden (på data). Taak

Har Telmore (grundet de har den bedste dækning hvor jeg bor -Greve) jeg har en Sony E Xperia, grundet det gode kamera. Jeg er telefon/it nørd, og har ellers haft Iphone i mange år.

Køb IKKE Sony E hvis du ikke er på facebook, twitter osv. for det er sat ind i mobilen (ROM) og kan ikke afinstalleres, og hvis man ikke bruger det bliver man idiot af det tager så meget plads ect.

Ellers er den til max point

(koster mig 280kr pr måned med 2 timers tale, fri sms/mms og 1gb surf)

Og så er jeg rigtig glad for Wimp i forhold til Itunes, selvom Wimp koster pr måned er sangene gratis, hvor Itunes er gratis men musikken koster.

Anmeld

19. oktober 2011

gonefishing

Flodkilling skriver:

Har Telmore (grundet de har den bedste dækning hvor jeg bor -Greve) jeg har en Sony E Xperia, grundet det gode kamera. Jeg er telefon/it nørd, og har ellers haft Iphone i mange år.

Køb IKKE Sony E hvis du ikke er på facebook, twitter osv. for det er sat ind i mobilen (ROM) og kan ikke afinstalleres, og hvis man ikke bruger det bliver man idiot af det tager så meget plads ect.

Og så er jeg rigtig glad for Wimp i forhold til Itunes, selvom Wimp koster pr måned er sangene gratis, hvor Itunes er gratis men musikken koster.

Xperia Ray også her

Anmeld

19. oktober 2011

bøgelund

*Sofie* skriver:

iPhone 4 ved Telenor til 184 pr mdr i 2 år, og så OiSTER abonnement til 149 om måneden. Som inkluderer 5 timers tale, fri SMS og MMS og 5 gb data..

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg har lige fået ny telefon for 2 uger siden og det er en samsung galaxy s2 som skulle være den bedste smartphone på markedet

Jeg har fået den på afbetaling så jeg giver 180 kr om mdr og data har jeg gratis igennem mit abb hos telenor giver 50 kr pr mdr..

Og når jeg så er hjemme bruger jeg vores trådløse netværk og så skal man jo ikke betale ekstra

Håber det hjalp lidt ligger lige et billede ind af den

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

*Sofie* skriver:

Jeg har telenor og har fri tale, fri sms, fri mms og fri data for 380 kr. i måneden - købte en Iphone(16 GB) sammen med og giver 175 hver måned i 24 måneder for telefonen

hastighederne på dataen er:

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

1012lmp skriver:

Jeg her lige for 14 dage siden købt en Xperia Ray fra sony Ericsson og er SUPER glad for den... Den er ikke så kæmpe stor som en LG eller Galaxy... Vil gerne have en som kan være i lommen osv

Den koster vidst omk 2500 men jeg gav 1500 også 100,- om mdr i 1 år

Ved ikke hvad jeg bruger på data fordi kobler mig normalt bare på det trådløse net herhjemme eller i skolen.

Mange tak for dit svar. Jeg slet ikk tænkt på at man ka bruge sit trådløse internet derhjemme....

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

Flodkilling skriver:

Tak for dit svar
Ka du svare mig på hvor meget data man typisk bruger på 1 måned. For det har jeg bare slet slet ikk forstand på...

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

bøgelund skriver:

iPhone 4 ved Telenor til 184 pr mdr i 2 år, og så OiSTER abonnement til 149 om måneden. Som inkluderer 5 timers tale, fri SMS og MMS og 5 gb data..

Det var da egentlig ikk så galt endda
Så du har købt telefonen hos Telenor uden abb? Og har så købt abb. hos OISTER?
5 gb data...er det lidt eller meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.