Jeg tog meget på under begge graviditeter (+ 25 kg første gang og +31 kg anden gang) og det havde jeg det MEGET svært med:-(
Havde meget vand i kroppen (tabte begge gange 15 kg den første uge efter fødslen) men der var jo stadig langt til målet.....
Jeg har altid været normalvægtig, så heldigvis "søgte" kroppen mod sin normalvægt igen.
Første gang havde jeg tabt alle 25 kg + 5 kg mere,da min datter var knap 4 mdr og 2. gang havde jeg så tabt alle 31 kg,da min søn var knap 10 mdr, så det tog lige lidt længere tid:-)
Jeg har været meget heldig ikke at få strækmærker på hverken mave eller bryster, dog har jeg nogle næsten usynlige på yderlårene (lægger aldrig mærke til dem)
Jeg havde enorm stor mave begge gange, så jeg synes også jeg har været heldig med mit maveskind.
Selvfølgelig er jeg ikke fladmavet, men jeg synes faktisk min mave er ok efter det den har været igennem og med tøj på kan ingen se den ikke er flad:-)
Brysterne er jeg dog ikke helt tilfreds med mere, var meget glad for dem inden jeg fik børn, så blir man nok også hurtigere utilfeds. De voksede 3-4 str hver gang og så tilbage i normalstr da jeg var færdig med at amme.
De mangler lidt fylde, men hænger ikke som sådan (det er de vist for små til, ha ha) men kunne sikkert godt overveje at få dem forstørret engang når vi forhåbentlig har fået nummer tre:-)
Anmeld