Kroppens forandringer efter graviditet??....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Jeg er gået en skostørrelse op.
Ellers synes jeg ikke min krop har forvandlet sig specielt meget.

Det var da en overkommelig ændring...jeg er gået en str. ned faktisk....
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

charlottekri

Jeg har heldigvis kun fået strækmærker hen over maven grundet min graviditet. folk sagde til mig at hvis de så mig bagfra (og ikke så min store mave ) så jeg faktisk ud til at have tabt mig
At jeg så fik mindre bryster af amningen, er så en anden sag... (har stort set ingen længere og har meget svært ved at fylde en a-skål )
Brysterne kunne jeg måske godt finde på at ændre på et tidspunkt, når jge er færdig med at få børn, men nu må vi se

Anmeld

4. februar 2009

pusling30

Jeg har ikke oplevet de store ændringer efter mine graviditeter, jeg tog alle 3 gange 20 kg på, og smed dem alle igen kort efter. Min krop er stadig pæn, og jeg er en ål.. Ej spøg til side.. Jeg er tilfreds som jeg ser ud, mine graviditeter har ikke sat direkte synlige spor.
Men jeg forstår dig godt Eva, og du har ret, intet ændre det indre, ved at man ændre det ydre. Man er jo stadig den samme, men med mere selvtillid!

Anja mor til 3

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

Morsomt ,, faktisk er jeg også gået en sko størrelse ned

Anmeld

4. februar 2009

Mumto3

Tre graviditeter, og +35kg første gang, +30 kg anden gang og +25 kg tredie gang. Alle gangene har jeg tabt det hele i løbet af 9 måneder, uden at jeg har gjrot noget for det (andet end at amme vildt meget! Det er jo den mest effektive slankekur man overhovedet kan være på!)

Min krop har ikke ændret sig så meget. Kun mine bryster.Man kan godt se at det ikke er Ungpige-bryster jeg har mere. Men helt ærligt, jeg bliver også snart 40 år. Faktisk er jeg næsten stolt at mine halvslante bryster som mest af alt ligner en gammel slatten agurk. DE HAR GIVET NÆRING TIL 3 BØRN. -OG VAR ENESTE FØDEKILDE I 6 MDR PR BARN. Det er da vildt!!! Helt vildt og helt vildt fantastisk. Det kan jeg da kun være super stolt af! Hvorfor lave om på mine agurker, så jeg igen ligner en der aldrig har prøvet at sidde og amme et barn???

Anmeld

4. februar 2009

Tina2

Jeg tog meget på under begge graviditeter (+ 25 kg første gang og +31 kg anden gang) og det havde jeg det MEGET svært med:-(

Havde meget vand i kroppen (tabte begge gange 15 kg den første uge efter fødslen) men der var jo stadig langt til målet.....

Jeg har altid været normalvægtig, så heldigvis "søgte" kroppen mod sin normalvægt igen.
Første gang havde jeg tabt alle 25 kg + 5 kg mere,da min datter var knap 4 mdr og 2. gang havde jeg så tabt alle 31 kg,da min søn var knap 10 mdr, så det tog lige lidt længere tid:-)

Jeg har været meget heldig ikke at få strækmærker på hverken mave eller bryster, dog har jeg nogle næsten usynlige på yderlårene (lægger aldrig mærke til dem)
Jeg havde enorm stor mave begge gange, så jeg synes også jeg har været heldig med mit maveskind.
Selvfølgelig er jeg ikke fladmavet, men jeg synes faktisk min mave er ok efter det den har været igennem og med tøj på kan ingen se den ikke er flad:-)

Brysterne er jeg dog ikke helt tilfreds med mere, var meget glad for dem inden jeg fik børn, så blir man nok også hurtigere utilfeds. De voksede 3-4 str hver gang og så tilbage i normalstr da jeg var færdig med at amme.
De mangler lidt fylde, men hænger ikke som sådan (det er de vist for små til, ha ha) men kunne sikkert godt overveje at få dem forstørret engang når vi forhåbentlig har fået nummer tre:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.