Kroppens forandringer efter graviditet??....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Honningblomst

Hej piger...
Har lige siddet og læst hvor forskelligt vi alle forholder os til vores strækmærker....selvfølgelig er der også forskel på hvor mange og hvor tydelige strækmærker vi alle har.
Men hvordan har jeres krop ellers ændret sig....eller er der intet ændret?
Er det for jer bare naturligt at kroppen ændres og det accepteres eller har i gjort noget for igen at ligne jer selv før graviditetet??
Knus Eva...som sørme ikke gider acceptere at kroppen bliver grimmere efter en graviditet...hvorfor skulle jeg det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Hej piger...
Har lige siddet og læst hvor forskelligt vi alle forholder os til vores strækmærker....selvfølgelig er der også forskel på hvor mange og hvor tydelige strækmærker vi alle har.
Men hvordan har jeres krop ellers ændret sig....eller er der intet ændret?
Er det for jer bare naturligt at kroppen ændres og det accepteres eller har i gjort noget for igen at ligne jer selv før graviditetet??
Knus Eva...som sørme ikke gider acceptere at kroppen bliver grimmere efter en graviditet...hvorfor skulle jeg det??

Min krop har slet ikke ændret sig ved de 2 første og tror heller ikke det er tilfældet denne gang . Det hele sidder på maven og ingen stræk mærker .. Har intet gjort for at få kroppen på ret køl igen ... Fødte min søn 25 dec ,, nytårsaften var jeg tilbage i mine cowboy bukser Og det sætter jeg pris på .

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Min krop har slet ikke ændret sig ved de 2 første og tror heller ikke det er tilfældet denne gang . Det hele sidder på maven og ingen stræk mærker .. Har intet gjort for at få kroppen på ret køl igen ... Fødte min søn 25 dec ,, nytårsaften var jeg tilbage i mine cowboy bukser Og det sætter jeg pris på .

Måske du som gammel gravid får en anden oplevelse denne gang....tænker på at træne muskler op igen osv...
Jeg er sikker på at min fedme er det der har ødelagt mest, men strækmæker og ks-ar er jo kun fødslens skyld.
Knus Eva..som har taget MEGET på ved hver graviditet...

Anmeld

4. februar 2009

BinaMor

jeg har fået et par blodspræninger på lårene og skal huske knibeøvelserne. jeg har en lille topmave men er er meget slank så man ser det kun hvis man ved det... så blev jeg syet efter fødslen. det er gået op og det sir de de ikke vil rette for det kan give betændelse?? øv øv.. måske ved næste fødsel..

det var vist det....

Anmeld

4. februar 2009

tascia

altså, hmm... ja efter første graviditet blev jeg bredere over hofterne (kunne hvertfalde ikke passe bukserne selvom vægten sagde det samme) og platfodet pga. det voldsomme pres (+26 kg), strækmærker på brysterne og lidt på maven, samt 2 små blodsprængninger på det ene ben

men efter nr. 2 har jeg haft det noget nemmere med kg'erne og er faktisk mindre i dag end da jeg fik den første, så bruge en str. mindre i tøj end da jeg fik nr. 1.

men mit maveskind har set bedre tider! fik lidt strækmærker anden gang ikke vodsomt men nok til at det løse mavskind er rynket og foldet :-( (og så er ejg ingengang tyk!) det er så lille en ting at jeg tror jeg vælger at acceptere at det er sådan, eller sagt på en anden måde, jeg vil hvertfalde ikke have en kosmetisk opereation for at få det væk...

Hvis man er meget medtaget har jeg fuld forståelse for at man får hjælp til at få en pæn krop igen, men er det småting synes jeg man bør overveje at acceptere at man ser sådan ud! man kan jo ikke blive ved med at ligne en sylfide på 18 når man snart runder de 30 :-)

bare min mening

//Natascia

Anmeld

4. februar 2009

Mca<3

Jeg ved ikke engang hvor meget jeg har taget på Har faktisk ikke været på vægten længe og jordemoderen beder mig ikke om at hoppe på den ,,
Nej det er ikke til at sige men som min krop ser ud nu tror jeg ikke noget er ændret , self. kan det være maveskindet kommer til at hænge lidt længere denne gang men tror på min krop igen vender fuldstændigt tilbage

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

tascia skriver:

altså, hmm... ja efter første graviditet blev jeg bredere over hofterne (kunne hvertfalde ikke passe bukserne selvom vægten sagde det samme) og platfodet pga. det voldsomme pres (+26 kg), strækmærker på brysterne og lidt på maven, samt 2 små blodsprængninger på det ene ben

men efter nr. 2 har jeg haft det noget nemmere med kg'erne og er faktisk mindre i dag end da jeg fik den første, så bruge en str. mindre i tøj end da jeg fik nr. 1.

men mit maveskind har set bedre tider! fik lidt strækmærker anden gang ikke vodsomt men nok til at det løse mavskind er rynket og foldet :-( (og så er ejg ingengang tyk!) det er så lille en ting at jeg tror jeg vælger at acceptere at det er sådan, eller sagt på en anden måde, jeg vil hvertfalde ikke have en kosmetisk opereation for at få det væk...

Hvis man er meget medtaget har jeg fuld forståelse for at man får hjælp til at få en pæn krop igen, men er det småting synes jeg man bør overveje at acceptere at man ser sådan ud! man kan jo ikke blive ved med at ligne en sylfide på 18 når man snart runder de 30 :-)

bare min mening

//Natascia

Men det er jo bare meget individuelt hvad der er slemt og ikke slemt for den enkelte...jeg kan feks sagtens gå i bikini og når jeg har tøj på ser jeg helt fladmavet ud...men uden ser det bare ikke pænt ud og det er jo ikke noget med ikke at acceptere min alder, for ingen for en hængedelle pga alder...men pga ks som jeg har fået.
Knus Eva...som heller aldrig har vejet så lidt som voksen, som jeg gør nu....

Anmeld

4. februar 2009

tascia

Men det er jo bare meget individuelt hvad der er slemt og ikke slemt for den enkelte...jeg kan feks sagtens gå i bikini og når jeg har tøj på ser jeg helt fladmavet ud...men uden ser det bare ikke pænt ud og det er jo ikke noget med ikke at acceptere min alder, for ingen for en hængedelle pga alder...men pga ks som jeg har fået.
Knus Eva...som heller aldrig har vejet så lidt som voksen, som jeg gør nu....

det har du måske ret i, men det er vel ens egen selvopfattelse igen alla man vil ligne en på 18 selvom man er næsten dobbelt så gammel...

jeg siger heller ikke man skal acceptere alt, men man er jo ikke den eneste , de fleste oplever jo en forandring på kroppen på den ene eller den anden måde.

jeg er bestemt også pænere med tøj end uden hihi.

jeg er ret sikker på at alderen har noget at sige, mener da bestemt at huden blivere mindre elastisk med tiden og tit bliver stofskiftet også dårligere!

//Natascia som altid har været slank men dog ikke så slank som da jeg var 18 år :-)

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

tascia skriver:

det har du måske ret i, men det er vel ens egen selvopfattelse igen alla man vil ligne en på 18 selvom man er næsten dobbelt så gammel...

jeg siger heller ikke man skal acceptere alt, men man er jo ikke den eneste , de fleste oplever jo en forandring på kroppen på den ene eller den anden måde.

jeg er bestemt også pænere med tøj end uden hihi.

jeg er ret sikker på at alderen har noget at sige, mener da bestemt at huden blivere mindre elastisk med tiden og tit bliver stofskiftet også dårligere!

//Natascia som altid har været slank men dog ikke så slank som da jeg var 18 år :-)

Jeg kan jo kun tale udfra mig selv og jeg føler mig mere smuk nu hvor jeg er 33år end da jeg var 18 år...er i bedre form og vejer 15 kg mindre end dengang...men de ting som er ødelagte pga min fedme, dem hverken kan eller vil jeg da bare acceptere...og så handler det nok mere om at have mave og bryster som en på 33 år end at ligne en på 80 år på visse områder...det sagde min kirurg faktisk, at mine bryster lignede nogle der sad på en kvinde på over 80 år-smiler.
Men det handler da helt sikkert om hvad man selv finder vigtigt....og for mig er det vigtigt at være og føle mig fit.
Knus Eva...

Anmeld

4. februar 2009

Rasmine

Jeg er gået en skostørrelse op.
Ellers synes jeg ikke min krop har forvandlet sig specielt meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.