altså, hmm... ja efter første graviditet blev jeg bredere over hofterne (kunne hvertfalde ikke passe bukserne selvom vægten sagde det samme) og platfodet pga. det voldsomme pres (+26 kg), strækmærker på brysterne og lidt på maven, samt 2 små blodsprængninger på det ene ben
men efter nr. 2 har jeg haft det noget nemmere med kg'erne og er faktisk mindre i dag end da jeg fik den første, så bruge en str. mindre i tøj end da jeg fik nr. 1.
men mit maveskind har set bedre tider! fik lidt strækmærker anden gang ikke vodsomt men nok til at det løse mavskind er rynket og foldet :-( (og så er ejg ingengang tyk!) det er så lille en ting at jeg tror jeg vælger at acceptere at det er sådan, eller sagt på en anden måde, jeg vil hvertfalde ikke have en kosmetisk opereation for at få det væk...
Hvis man er meget medtaget har jeg fuld forståelse for at man får hjælp til at få en pæn krop igen, men er det småting synes jeg man bør overveje at acceptere at man ser sådan ud! man kan jo ikke blive ved med at ligne en sylfide på 18 når man snart runder de 30 :-)
bare min mening
//Natascia
Anmeld