Alt tilbehør til baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Fam. Madsen

livhemdrup skriver:

Hvis der er nogen som ligger inde med tøj og ting til baby som de ikke længere skal bruge og som de ønsker at give væk så har jeg en veninde som utrolig godt ku bruge det. På forhånd tak

hvor er hun fra??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

livhemdrup

Fam. Madsen skriver:

hvor er hun fra??

midt jylland.

Anmeld

19. oktober 2011

Fam. Madsen

livhemdrup skriver:

midt jylland.

jeg har en lift og en pusletaske og lidt tøj.. men det er ikke så nemt og sende.. men hvis du skrive i en pb og det ikke er for langt væk vil jeg nok gerne køre ud med det mod nogen benzin penge selvfølgelig

Anmeld

19. oktober 2011

Tona

livhemdrup skriver:

Hvis der er nogen som ligger inde med tøj og ting til baby som de ikke længere skal bruge og som de ønsker at give væk så har jeg en veninde som utrolig godt ku bruge det. På forhånd tak

Jeg har et puslebord hun må få hvis hun kan hente det i Vejen. Det er sådan et gammeldags klap-sammen puslebord. Sådan et med stof som barnet ligger på og et stativ udenover med lommer til bleer osv. Det er beige og fejler ikke noget. Jeg kan kigge i gemmerne om der er mere jeg kan give væk af tøj el. lign. hvis hun alligevel kommer og henter puslebordet. Der skal nok være noget  

Anmeld

19. oktober 2011

camillakrath

livhemdrup skriver:

Hun skal først føde om en måned ca

okay

Anmeld

20. oktober 2011

livhemdrup

Amandas-mor skriver:

Jeg har et puslebord hun må få hvis hun kan hente det i Vejen. Det er sådan et gammeldags klap-sammen puslebord. Sådan et med stof som barnet ligger på og et stativ udenover med lommer til bleer osv. Det er beige og fejler ikke noget. Jeg kan kigge i gemmerne om der er mere jeg kan give væk af tøj el. lign. hvis hun alligevel kommer og henter puslebordet. Der skal nok være noget  

Vender lige tilage

Anmeld

20. oktober 2011

livhemdrup

Fam. Madsen skriver:

jeg har en lift og en pusletaske og lidt tøj.. men det er ikke så nemt og sende.. men hvis du skrive i en pb og det ikke er for langt væk vil jeg nok gerne køre ud med det mod nogen benzin penge selvfølgelig

Vender lige tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.