Alt tilbehør til baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

livhemdrup

Hvis der er nogen som ligger inde med tøj og ting til baby som de ikke længere skal bruge og som de ønsker at give væk så har jeg en veninde som utrolig godt ku bruge det. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Muhmi

Skal det være mærketøj? Fordi jeg har noget der er ganske fint, bare ikke alt det der mærkegejl, jo én katvigbluse.... Men hvis det skal sendes vil jeg gerne have porto for det...

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

Muhmi skriver:

Skal det være mærketøj? Fordi jeg har noget der er ganske fint, bare ikke alt det der mærkegejl, jo én katvigbluse.... Men hvis det skal sendes vil jeg gerne have porto for det...

Det behøver bestemt ikke være mærketøj hun sidder blot lidt svært i det så tænkte jeg ville oprette sådan en her så ku det være der var nogen flere der ville hjælpe. porto bliver naturligvis betalt.

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Det behøver bestemt ikke være mærketøj hun sidder blot lidt svært i det så tænkte jeg ville oprette sådan en her så ku det være der var nogen flere der ville hjælpe. porto bliver naturligvis betalt.

Kender alt til den situation... Og jeg er så super glad for al den hjælp jeg har fået, i form af tøj og tilbehør fra bekendte.... Så det vil jeg gerne hjælpe med, det er jo tøj jeg har fået gratis noget af det 

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

Muhmi skriver:

Kender alt til den situation... Og jeg er så super glad for al den hjælp jeg har fået, i form af tøj og tilbehør fra bekendte.... Så det vil jeg gerne hjælpe med, det er jo tøj jeg har fået gratis noget af det 

Lige præcis. Har det på samme måde. Jeg vil også gerne hjælpe der hvor jeg kan.

Anmeld

19. oktober 2011

Benjamins'mor

Er det til en dreng eller en pige?

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

benjamins'mor skriver:

Er det til en dreng eller en pige?

Det ved hun ikke, men ved at hun ikke har noget imod drenge farver til en pige bare det ikke er pige tøj til en dreng. Så med andre ord neutralt eller drenge farver. Tager hun meget gerne imod med stor taknemmelighed.

Anmeld

19. oktober 2011

Benjamins'mor

livhemdrup skriver:

Det ved hun ikke, men ved at hun ikke har noget imod drenge farver til en pige bare det ikke er pige tøj til en dreng. Så med andre ord neutralt eller drenge farver. Tager hun meget gerne imod med stor taknemmelighed.

Jeg har en rød trøje med en flyver og en løve på, den vil jeg gerne sende og betale porto hvis du vil sende hendes adresse i en PB.

Anmeld

19. oktober 2011

camillakrath

livhemdrup skriver:

Hvis der er nogen som ligger inde med tøj og ting til baby som de ikke længere skal bruge og som de ønsker at give væk så har jeg en veninde som utrolig godt ku bruge det. På forhånd tak

Ved du hvad størrelse ble hendes barn bruger?

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

camillakrath skriver:

Ved du hvad størrelse ble hendes barn bruger?

Hun skal først føde om en måned ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.