Zulu love camp? - Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2009

Christinahr

Hvornår kommer det program, nu bliver jeg jo nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hmmm... Jeg tror det er om tirsdagen, for der blev lagt et nyt afsnit på sputnik igår... Men jeg ser det jo ikke når det kommer, så ejg ved det ikke helt.

Anmeld

4. februar 2009

Doktor Doolittle

Zafir skriver:

Er der nogen der ser Zulu love camp? - Jeg er startet med at se det, her mens jeg har været syg... PÅ mit sputnik abonnement, som jeg oprettede, for at kunne se Årgang0 når det passede mig hehe (og se de første afsnit igen, for at se dem jeg havde glemt var med helt i starten - SIDESPRING)...

MEN - jeg ser altså Zulu love camp. Mest fordi jeg kender Pia Struck, gennem tjaaa... 10 års tid eller noget. Nej, måske 12 egentligt, men også ligemeget. Så var jeg nysgerrig på hvad det var hun NU havde rodet sig ud i.

Men jeg sidder her og kigger på det. Ser på denneher bunke kidede fyre, der skal lære, at være luuuuuvemashines. Jeg sidder også og prøver at kigge på deres typer, sidder og kigger på, hvem der har en reel chance, ude i verdenen med damer og hvilke damer de skulle have.

Jesper - fx, som har været dagens mand, 2 gange, fordi han virkelig går ind i sagerne og lever sig ind i det. Ham bliver jeg sku lidt bange for. Han virker som en totalt grænseløs person, der slet ikke har forstand på social omgang af nogen art. Han er sådan en, jeg vil være bange for går ud og begår overgreb, fordi han ikke forstår signaler og grænser hos kvinder, samtidig med at han har en extrem vrede han ligger inde med, i forhold til en pige han var forelsket i, som frarøvede ham hele hans kærligheds liv... Stakkels fyr, men jeg bliver ærligtalt lidt skræmt ved ham...

Resten af 'drengene' som hun kalder dem, har da nogen charmerende punkter, og deres største problem, tror jeg, er at de ikke tør tage skridtet ud i livet og føle livet. Jeg tror ikke kun der handler om kvinder, kærlighed og kønsdrift for dem. Jeg tror simpelthen ikke de nogensinde har taget en bid af livet og ærligt smagt på det, helt fra enden til anden. - Nu glæder jeg mig til at se, om de når til at få kontakt til virkelige mennesker/kvinder og se hvad der kommer ud af det. - Men helt sikkert, så har det da hjulpet på dem, at de har fået en overhealing og det er flot at de tør indlade sig på Pias skøre påfund. For sand, som de også siger: Hun ER lidt af en hippie tosse, men sød og kærlig!!!

Hvad mener I? Har de en chance eller er det forgæves med de øvelser?

Jeg har af og til zappet forbi og skreg da af grin da drengene skulle på KUSSE KURSUS

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

Doktor Doolittle skriver:

Jeg har af og til zappet forbi og skreg da af grin da drengene skulle på KUSSE KURSUS

Ej det afsnit så jeg da ikk øv v griner...

Anmeld

4. februar 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Ej det afsnit så jeg da ikk øv v griner...

Ja, det var igår men det er da rimelig relavant, sådan som man så de håndterede sådan en størrelse. Faktisk tror jeg at de ville reagere nogenlunde lig, hvis de havde en dame mellem hænderne og blev bedt om at lære hendes køn at kende og virkelig kærtegne og nusse det. De har jo ikke en chance for at vide, hvad der er hvad?!..

men ja, det er et sjovt ord. Kusse kursus

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

Zafir skriver:

Ja, det var igår men det er da rimelig relavant, sådan som man så de håndterede sådan en størrelse. Faktisk tror jeg at de ville reagere nogenlunde lig, hvis de havde en dame mellem hænderne og blev bedt om at lære hendes køn at kende og virkelig kærtegne og nusse det. De har jo ikke en chance for at vide, hvad der er hvad?!..

men ja, det er et sjovt ord. Kusse kursus

Ej det må jeg ind og se på nettet ha ha...

Anmeld

4. februar 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Ej det må jeg ind og se på nettet ha ha...

Ja jeg blev nødt til at se alle sammen det er hyggelig og sjovt!

Anmeld

10. februar 2009

Moderator

Hehe... Nu har jeg lige set det program fra igår. CUTE... Flot at nogen af dem fik scoret syntes jeg...

Glæder mig til at se næste afsnit og se hvordan det er gået dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.