Er der nogen der ser Zulu love camp? - Jeg er startet med at se det, her mens jeg har været syg... PÅ mit sputnik abonnement, som jeg oprettede, for at kunne se Årgang0 når det passede mig hehe (og se de første afsnit igen, for at se dem jeg havde glemt var med helt i starten - SIDESPRING)...
MEN - jeg ser altså Zulu love camp. Mest fordi jeg kender Pia Struck, gennem tjaaa... 10 års tid eller noget. Nej, måske 12 egentligt, men også ligemeget. Så var jeg nysgerrig på hvad det var hun NU havde rodet sig ud i.
Men jeg sidder her og kigger på det. Ser på denneher bunke kidede fyre, der skal lære, at være luuuuuvemashines. Jeg sidder også og prøver at kigge på deres typer, sidder og kigger på, hvem der har en reel chance, ude i verdenen med damer og hvilke damer de skulle have.
Jesper - fx, som har været dagens mand, 2 gange, fordi han virkelig går ind i sagerne og lever sig ind i det. Ham bliver jeg sku lidt bange for. Han virker som en totalt grænseløs person, der slet ikke har forstand på social omgang af nogen art. Han er sådan en, jeg vil være bange for går ud og begår overgreb, fordi han ikke forstår signaler og grænser hos kvinder, samtidig med at han har en extrem vrede han ligger inde med, i forhold til en pige han var forelsket i, som frarøvede ham hele hans kærligheds liv...

Stakkels fyr, men jeg bliver ærligtalt lidt skræmt ved ham...
Resten af 'drengene' som hun kalder dem, har da nogen charmerende punkter, og deres største problem, tror jeg, er at de ikke tør tage skridtet ud i livet og føle livet. Jeg tror ikke kun der handler om kvinder, kærlighed og kønsdrift for dem. Jeg tror simpelthen ikke de nogensinde har taget en bid af livet og ærligt smagt på det, helt fra enden til anden. - Nu glæder jeg mig til at se, om de når til at få kontakt til virkelige mennesker/kvinder og se hvad der kommer ud af det. - Men helt sikkert, så har det da hjulpet på dem, at de har fået en overhealing og det er flot at de tør indlade sig på Pias skøre påfund. For sand, som de også siger: Hun ER lidt af en hippie tosse, men sød og kærlig!!!

Hvad mener I? Har de en chance eller er det forgæves med de øvelser?