MaybeBaby skriver:
Ja gåture er fint men skal også vente med at gå steder med bakker og i terræn lidt endnu... Det hele bunder dog nok i, at jeg har vejet langt over 100 kg engang og frygten for at jeg bare stiger i vægt, nu jeg går hjemme i en sæson med ofte ret skidt vejr, der ikke lokker en ud i 8 km lange ture i regnvejr og blæsevejr på trafikkerede landeveje, den er bare altoverskyggende! Åh så sølle jeg lyder, da dette jo nok er et luksusproblem, men stadig vil jeg lige udbryde et: KRAFTHELVEDE!!!
Nej du lyder ikke sølle, kun som en der tænker på sin vægt, og gerne vil i form igen.
Jeg havde store intentioner om at gå ture med barnevognen efter fødslen, men det blev aldrig rigtig til noget, for der lå meterhøje snebunker alle vegne, og der var rigtig mange der ikke ryddede for sne, så det var nærmest umuligt at komme frem (plus jeg fik monster ondt i bækkenet, bare jeg gled en lille smule). Da det endelig forsvandt, kunne jeg bare ikke tage mig sammen 
Jeg kan se en anden har foreslået efterfødselsyoga, og det synes jeg lyder som en god idé. Jeg ved at FOF / AOF her i byen har afholdt forskellige efterfødselsting, måske de også har det hos dig?
Anmeld