dato-problemer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Når i har familie fra udlandet, så er det jo praktisk at det ligger samlet, og når der kun er fire som skal med til begge fester, så syntes jeg godt at i kan gøre det. Men i kan da lige vende det med de gæster som er gengangere og dem fra udlandet, for at høre hvordan de har det med det. Konfirmantens familie bliver jo ikke berørt af det, med mindre de også skal til barnedåben, og er for trætte.

Men for mig er en barnedåb heller ikke det helt store, og er i vores familie en god/varm frokost og kaffe og kage.

det er min bror der skal konfirmeres :/

Og det er kun ham, hans mor, vores far og vores bror der er gengangere... også de 5 fra grønland hvis de kommer ned til konfirmation og dåb :/ og vi bliver 80 mennesker i alt til vores dåb...

for os er dåb heller ikke stort stort men for os er den dato bare rigtig betydningsfuld da den ændrede hele vores liv og vi derfor vil finde det meget unikt at det kunne være den dag der var dåb.. :/

men er også bare bekymret i forhold til konfirmationen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

det er min bror der skal konfirmeres :/

Og det er kun ham, hans mor, vores far og vores bror der er gengangere... også de 5 fra grønland hvis de kommer ned til konfirmation og dåb :/ og vi bliver 80 mennesker i alt til vores dåb...

for os er dåb heller ikke stort stort men for os er den dato bare rigtig betydningsfuld da den ændrede hele vores liv og vi derfor vil finde det meget unikt at det kunne være den dag der var dåb.. :/

men er også bare bekymret i forhold til konfirmationen  

Jeg ville være ked af at skulle med til en dåb med 80 gæster dagen efter at jeg havde hold konfirmation. Tror man er temmelig smadret efter sådan en konfirmation. Men jeg syntes at du skal høre din far ad, hvad de siger til det.

Anmeld

18. oktober 2011

Georgia

Anonym skriver:

som sagt også hvis din familie fra udlandet så kan deltage når det er samlet i en weekend?? :/ og hans konfirmation kommer jo før dåben..

Men du siger det kun er 4 fælles med, så kan det jo ikke være mange fra udlandet.

Kunne ikke finde på at tage den dato, det er jo ikke et problem at vælge en anden dato til en dåb, men din lillebror har jo ikke selv valgt.

- ville absolut ikke gøre det.

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Jeg ville være ked af at skulle med til en dåb med 80 gæster dagen efter at jeg havde hold konfirmation. Tror man er temmelig smadret efter sådan en konfirmation. Men jeg syntes at du skal høre din far ad, hvad de siger til det.

det er 2 dage efter?

De skal holde deres konfirmation ude og skal ikke stå for noget selv :/ 

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Georgia skriver:

Men du siger det kun er 4 fælles med, så kan det jo ikke være mange fra udlandet.

Kunne ikke finde på at tage den dato, det er jo ikke et problem at vælge en anden dato til en dåb, men din lillebror har jo ikke selv valgt.

- ville absolut ikke gøre det.

ja der er 4 med som udgangs punkt også 5 hvis det bliver timet så dem fra udlandet er hjemme hvor blandt andet min onkel er iblandt som er en mand der betyder meget i mit liv :/

Jo selvfølgelig kan vi da det, det er bare fordi at netop den dato betyder utrolig meget for os da den ændrede hele vores liv og derfor ville det være unikt at kunne døbe ham der :/ 

Anmeld

18. oktober 2011

Georgia

Anonym skriver:

ja der er 4 med som udgangs punkt også 5 hvis det bliver timet så dem fra udlandet er hjemme hvor blandt andet min onkel er iblandt som er en mand der betyder meget i mit liv :/

Jo selvfølgelig kan vi da det, det er bare fordi at netop den dato betyder utrolig meget for os da den ændrede hele vores liv og derfor ville det være unikt at kunne døbe ham der :/ 

JEG ville nok være den voksne der og tænke come on, lillebror skal konfirmeres. Det er en MEGET stor dag for ham og hans alder. Så er der jo ikke andet at gøre, end at tage en anden dato og så fejre den dag personligt i hjemmet med hygge om aftenen, hvis dagen er så vigtig.

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Georgia skriver:

JEG ville nok være den voksne der og tænke come on, lillebror skal konfirmeres. Det er en MEGET stor dag for ham og hans alder. Så er der jo ikke andet at gøre, end at tage en anden dato og så fejre den dag personligt i hjemmet med hygge om aftenen, hvis dagen er så vigtig.

Ej oki undskyld mig men det handler jo ikke om at være voksen?

Jeg vælger jo netop at spørge da jeg er i tvivl og jeg ville høre hvordan man udefra ser på det før jeg snakker med familien om det?

Ja so sorry at jeg reelt tænker på hvordan tingene hænger sammen istedet for jeg bare valgte datoen  

Anmeld

18. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

det er 2 dage efter?

De skal holde deres konfirmation ude og skal ikke stå for noget selv :/ 

Jeg tror stadig man er træt selvom man står med det hele, men at det er to dage efter gør jo en forskel. Så har de jo lige mulighed for at hvile ud dagen efter konfirmationen.

Anmeld

18. oktober 2011

Georgia

Anonym skriver:

Ej oki undskyld mig men det handler jo ikke om at være voksen?

Jeg vælger jo netop at spørge da jeg er i tvivl og jeg ville høre hvordan man udefra ser på det før jeg snakker med familien om det?

Ja so sorry at jeg reelt tænker på hvordan tingene hænger sammen istedet for jeg bare valgte datoen  

Du behøver jo ikke at reagere sådan. Du for blot meninger herinde, som du selv spørger efter

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Jeg tror stadig man er træt selvom man står med det hele, men at det er to dage efter gør jo en forskel. Så har de jo lige mulighed for at hvile ud dagen efter konfirmationen.

ja rigtig nok..

må nok hellere bare vælge at tage snakken med dem om hvad de vil sige til det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.