dato-problemer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvor tæt må konfirmation og dåb ligge på hinanden?? :/

Min bror skal konfirmeres næste år og den dato vi meget gerne så vores dåb blev holdt ligger i samme weekend som hans konfirmation, kan man godt tillade sig det??

Hans konfirmation kommer før dåben  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Min bror skal konfirmeres næste år og den dato vi meget gerne så vores dåb blev holdt ligger i samme weekend som hans konfirmation, kan man godt tillade sig det??

personligt så ville jeg vælge en anden weekend til dåb, også lade min bror få sin konfirmation i fred...

Anmeld

18. oktober 2011

Georgia

Anonym skriver:

Jeg havde personligt ikke gjort det

Anmeld

18. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Havde også valgt en anden dato/weekend

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

personligt så ville jeg vælge en anden weekend til dåb, også lade min bror få sin konfirmation i fred...

også når hans konfirmation er den der kommer først?? :/ der kommer kun 4 af de samme mennesker fra hans konfirmation til dåben?? :/ 

og vi har mulighed for at have familien udlandet hjemme når det er en samlet weekend  

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Georgia skriver:

Jeg havde personligt ikke gjort det

som sagt også hvis din familie fra udlandet så kan deltage når det er samlet i en weekend?? :/ og hans konfirmation kommer jo før dåben..

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

Havde også valgt en anden dato/weekend

prøv at se svarene til de andre :/ synes sku det er svært... 

Anmeld

18. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

også når hans konfirmation er den der kommer først?? :/ der kommer kun 4 af de samme mennesker fra hans konfirmation til dåben?? :/ 

og vi har mulighed for at have familien udlandet hjemme når det er en samlet weekend  

Ja jeg ville stadig vælge anden weekend...

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja jeg ville stadig vælge anden weekend...

ok synes også selv den er svær :/ 

Anmeld

18. oktober 2011

Mi

Når i har familie fra udlandet, så er det jo praktisk at det ligger samlet, og når der kun er fire som skal med til begge fester, så syntes jeg godt at i kan gøre det. Men i kan da lige vende det med de gæster som er gengangere og dem fra udlandet, for at høre hvordan de har det med det. Konfirmantens familie bliver jo ikke berørt af det, med mindre de også skal til barnedåben, og er for trætte.

Men for mig er en barnedåb heller ikke det helt store, og er i vores familie en god/varm frokost og kaffe og kage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.