puuha.. min lille elias på 6 uger har kolik, hvilket jeg tror er grunden til at han måske spiser så hurtigt og sutter så hårdt. for 2 dage siden var mine brystvorer "bare" ekstremt ømme, og det trak tårer hver gang han skulle ammes. i nat efter måltid opdagede jeg da han gylpede, at mælken var rød! mine brystvorter bløder nu hver gang han lægges til, og hans afføring er blevet en mærkelig mørk farve.
jeg har i dag købt ammeindlæg af uld og silke, ammebrikker og nogle andre indlæg der skulle give mine bryster ekstra luft.
jeg synes overhoved ikke at de ammebrikker tager smerterne, tværdigmod! det gør så pokkers ondt at jeg har været nede og købe NAN modermælkserstatning.
men men men :/ jeg føler mig simpelthen som en fiasko af en mor, og vil ærlig talt hellere bide smertene i mig, end at give ham flakse. jeg elsker jo at sidde med min lille pus og give ham min EGEN mælk. men det nytter jo ikke noget at han drikker blod! og de heler jo heller ikke ligefrem af at han bliver ved med at sutte såret op.
what do i do!? er der nogle der i nødstilfælde har givet baby MME, og derefter fortsat amningen? eller noget andet? hjælp.
Anmeld