bullerbassen skriver:
Har idag været til 2 års undersøgelse med Silas, han skulle i den forbindelse have MRF vaccine. Den fik han ikke som 15 mdr pga af en vinter med meget sygdom.
Da jeg kikker i Silas vaccine kort er der ingen stempel fra 1 års vaccinen. Men er sikker på han har fået den dog senere da han var syg til undersøgelsen.
Lægen kan dog ikke finde det i journalen ( har lige skiftet læge ) og vi beslutter han skal have dem begge 2. Så langt så godt.
Nu har lægen så lige ringet , han har nær studeret journalen og Silas HAVDE fået 1 års vaccinen. Han beklagede selvfølgelig mange gange. Og mente ikke det havde nogen betydning for ham.
Mn åhh er i forvejen ikke vild med de vacciner - Mon det har nogen BETYDNING af han nu har fået den 2 gange - dog med 10 mdrs interval..
NOGEN MED FORSTAND på vacciner der kan berolige mig
Det burde ikke have nogen betydning overhovedet.
Da jeg var barn rejste vi meget og jeg fik jævnligt genopfrisket en del vaccinationer, selvom de var for livstid, og dem reagerede jeg ikke på.
Min den ældste som havde guldklippekort til skadestuen, har ofte fået ekstra stivkrampevaccinationer, inden man fandt ud af at hun var helt up to date med det..og min den yngste fik også 2 MFR vaccinationer, fordi vores læge havde glemt at skrive det ind..og vi kunne ikke mærke det mindste på ham.
Så træk du bare vejret roligt.

Kærligst
Sussie
Anmeld