Hjælp til søvn 1 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Georgia

nulle555 skriver:

Hejsa

Jeg er næsten 100% sikker på, at det er fordi i giver ham flasken om natten. Stod nemlig selv med samme problem. Ved det lyder lidt hårdt, men han SKAL vænnes af med at spise om natten, da det er det han vågner for. Han har jo fundet ud af, at det betaler sig at være vågen om natten for så får man den "dejlige" flaske  Her tog vi en kold tyrker og ja, jeg puttede vand i flasken i stedet for og ja han var utilfreds de første par dage, men så var det også overstået. I bliver bare nødt til at stå fast på beslutningen, så finder han hurtigt ud af det, også selv han bliver helt umulig de første par gange. Håber det lykkedes for jer 

Jeg er helt enig.
Jamen hvis du gjorde sådan, så tænker jeg da, at jeg vil gøre det samme Jeg prøver. Mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

SussieThyssen

Georgia skriver:

Min søn på lidt over et år vil bare ikke sove igennem, og det er måske også okay
Men han for aften flaske - nat flaske og nat flaske igen til tider.
Han er sulten og vi har prøvet medvælling og nogle dage grød inden nat.
Søger nogle gode råd, hvad har i andre gjort.

Christina - mor til store pigen og lille drengen

Børns stofskifte fungerer forskelligt, men I skal afskaffe alle de natflasker, for mælken stimulerer faktisk appetitten, når de først er så store.

Dit barn skal have et solidt aftensmåltid omkring kl 18 og så er det sengetid kl senest 19.
Og så skal der ikke andet til end en tår vand eller kamillete (uden sukker) om natten.
Er dit barn vant til at få en flaske på sengekanten, så vend ham til kamillete i flasken.

Og så må I tage nogle nætter med brok, for det er en dårlig vane det andet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.