Hejsa 
Altså jeg kan ikke komme med direkte gode råd, men jeg kan fortælle dig hvad vi gjorde og hvad der hjalp hos os..
Vi tog gradvist en flaske af gangen væk fra Lasse, den første vi fjernede var den om natten og tilbød i stedet for vand af kop! der gik en uge, så gad han ikke det og sov bare... så fjernede vi putteflasken, og det gik hurtigt over, så nødvendig var den heller ikke..
Natflaskerne skal efter min mening være væk når de bliver et år, og måden (jeg har erfaret) er ved at tage "turen" og tilbyde vand af kop gentagne gange... - som sagt tog det en uge og det var hårdt!!
Da flaskerne ikke var der mere, fik Lasse faktisk mere appetit om dagen.. og det handler om at fylde så meget mad som muligt på om dagen, for så sover de bedre om natten..
Nogen vil måske sige jeg er forkert på den.. men det var det der hjalp herhjemme....
Lasse var flaske fri da han var 1 år og 2 måneder..
og for at få Lasse til at sove bedre og hurtigere falde i søvn, puttede vi ham kl. 18.30, en halv time tidligere... mange tror det hjælper at putte dem senere, men så er de faktisk overtrætte (måske ikke alle) ... Prøv dig frem 
Held og lykke
Anmeld