Jeg vil også være med 
Her hjemme starter jule 1 søndag i advent, eller 1 dec. Vi får seriøst pyntet op, lavet advent deko. og kalenderlys. vi hjælper hinanden og hygger med det..
De sidste par år har jeg haft en hel fridag med tammie de efterfdølgen dage, hun gik jo kun i bh'en. Så vi bager julesmåkager sammen og hygger hele dagen..
I år går hun i skole men har fri 11.30 så bliver det der efter 
Vi ser jule kalender hverdag sammen, i år prøver vi at få lille søster med, men nu må vi se
Holder med en anden bruger, jeg er ikke altid vild med div. julekalender til de små.. Så vi har nissebanden og nissebanden på Grønland.
Her hjemme kommer nissen om søndagen hvis vi da husker og sætte grøden fra til ham om aften
Den 23 dec. om formiddagen tager vi træet ind og pynter det.. det har været tradition båede i min og mandens fam. så den har vi vider ført.. og pepernødder i krammerhuse og hjerterne.. vi hyggerf med popcorn kæde, den kommer dog aldrig på træet
Om aften får vi noget godt og spise.. og der kommer lidt gaver uder træet
For med to børn kan de ikke alle være der..
d.24 starter dagen med noget morgenmad, hvor efter vi hvis der er sne er ude og kælke..(dejligt og bo på grønland) til frokost får vi noget så sundt som æbleskiver mens vi ser disneys juleshow (tidsforkel på 4 timer) kl 15 er det ved og være tid til juleandakt.. (lidt det samme som juleguds tjenste, bare en hyggelig måde og sige god jul til alle på basen)
Så hjem til et hus der dufter fantastisk af Julemad... vi får dækket bord og kl 18 ca spiser vi.. Risalamand for vi også og mandel gaven er et spil. som vi hygger med når vi har pakket gaver op.. Vi danser og juletræet, så finder vi slik-skålen og kaffen
også får ungerne lov og pakke deres gaver op. Også tager vi andre vores til sidst.. Når tøserne virkelig IKKE kan mere bliver de puttet. og vi voksne hygger
1 Juledag er der julefrokost i konstabel klubben
2 juledag julefrokost med vores familie og gode venner her oppe.
4 jule dag bliver alt julepynt taget ned gjort rent og klar til nytår..
i år kommer svigerforældrene op og besøger os..
Er vi i dk holder vi jul med mandens familie, med mindre vi selv holder. min fam. 1 jule dag og mandens fam. 2 jule dag.
det var vores juletraditioner