Men kun lige akkurat...
Jeg ved at jeg lovede snarlig FB og opdateringer på fødselen af Noah, men desværre har alting ikke gået som forventet...
Amningen kørte ad h... til. Resultat heraf var selvfølgelig ulykkelig unge - og mor, efter 2,5 uge med skrækkelige smerter og 5-6 timers udmalkning i døgnet (hvor man skulle forestille at sove), da man jo vil give sit barn det bedste. Det var en svær beslutning at stoppe, men den blev taget da Noah var 3 uger gammel.
Oveni dette har han absolut ingen rytme. Det der med at babyer sover 16-18 timer i døgnet har min søn åbentbart overhørt. Det begynder så småt at blive LIDT bedre, så satser på at jeg snart får lidt mere søvn...
-Og hvorfor kan farmand så ikke lige hjælpe og aflaste lidt?
-Joh, tror faktisk han har fået en efterfødsels-reaktion. Han lukkede lige op for godteposen i sidste uge, da jeg efter 4 uger havde bedt om at få lov at sove igennem, bare en enkelt nat. Han har ingen følelser for Noah - andet end irritation. Han er irriteret over at han græder, over hans små knirkelyde når han spiser, hans hjælpeløshed osv...
Jeg ved at det ikke er noget han kan gøre for, og det eneste der hjælper er at give tid... Men for HELVEDE hvor er det dog hårdt! Det var ikke det jeg meldte mig til, da jeg lod mig overtale(!!!) til at få et barn...
Jeg er SÅ træt af at stå med det hele alene - frustrationerne såvel som glæderne. Var til 5 ugers undersøgelse i dag - og manden har ikke engang spurgt hvordan den gik...
Nå, tudeindlæg herfra... Igen. Dog altid noget at det var nyt emne, ikke? :0)
Anyway, det er forklaringen på at jeg pt er temmelig fraværende.
Knus og klem fra Janne
Anmeld