Av av av!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

ano14316

MariaJulie skriver:

Hej piger!

Jeg havde som de fleste andre ammende mødre problemer med amningen den første tid. Mine bryste vorter var ømme og jeg fik sår og revner. Min kære mor sagde "bliv nu ved maria, det skal nok blive godt. BLIV VED!" og jeg blev ved.. Efter 2 uger var problemerne væk, og jeg stivnede ikke hver gang den lille kaldte på mad.

Nu er han 6 uger gammel, og jeg har fået sår og revner igen Jeg synes ikke min søn sutter anderledes, eller der i det hele taget er noget anderledes! Jeg ved at han ikke krænger sin underlæbe ret meget ud og ned som han skal, men hele kæben bevæger sig når han sutter, og min sundhedsplejerske siger endda at det ser fint ud. Mon det kan være den underlæbe??

Nogle der har prøvet noget i den dur? Det gør simpelthen så ondt

vores søn krængede underlæben ind i stedet for ud, og det har rigtig meget at sige for dine brystvorter.. 

han kan tage meget hårdere fat med underlæben indad, og kan simpelthen bide sig fast.. 

jeg trækker underlæben ud på ham når han gør det. og det gør jeg ved at sætte en finger lige under læben på hagen, og så trække nedad... og er der salv eller mælk, kan det være næsten umuligt at få den krænget ud, emn så må man lige tørre af..

men her har lillemanden lært at gøre det rigtigt nu, men vi fik det også rettet med det samme på barselsgangen, og derudover bruger jeg suttebrikker af samme årsag, dem skal vi så af med nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

MariaJulie

ano14316 skriver:

vores søn krængede underlæben ind i stedet for ud, og det har rigtig meget at sige for dine brystvorter.. 

han kan tage meget hårdere fat med underlæben indad, og kan simpelthen bide sig fast.. 

jeg trækker underlæben ud på ham når han gør det. og det gør jeg ved at sætte en finger lige under læben på hagen, og så trække nedad... og er der salv eller mælk, kan det være næsten umuligt at få den krænget ud, emn så må man lige tørre af..

men her har lillemanden lært at gøre det rigtigt nu, men vi fik det også rettet med det samme på barselsgangen, og derudover bruger jeg suttebrikker af samme årsag, dem skal vi så af med nu.. 

den er ikke kræget indad, men den er bare normal, eller hvordan skal jeg forklare det den er i hvert fald ikke som den skal være!

de suttebrikker har jeg prøvet i dag, men de tager overhoved ikke smerterne!

jeg har også prøvet at trække hans underlæbe ned, men han er sgu ligeglad. han trækker den bare op igen. og jeg gør det faktisk flere gange under hvert måltid! æv!

Anmeld

18. oktober 2011

Lisbeth85

Jeg brugte en suttebrik på ventsre bryst i noget tid, hvor det simpelthen gjorde alt for ondt. Jeg gruede virkelig for hver gang han skulle spise, og sådan skal det jo ikke være.

Håber det bliver bedre for dig snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.