cnmigo skriver:
Altså med drengenavnene tænkte jeg at jeg var havnet midt i "Prins Valiant" serien 
Kønne navne, men ret specielle - eneste "almindelige" er Sean, men det er ikke særlig dansk.
Ved pige er jeg jo vild med Sara som vores nr. to skulle have heddet hvis det var en pige. Det blev så til en Simon istedet for 
Luna er også fint og ok at udtale/bruge.
Men nu er jeg så slet heller ikke til alle de underlige, specielle navne som næsten ingen kan stave til/udtale.
*bare min mening - som du bad om* 
Og mange tak for din mening, jeg er glad for svarene der kommer, så længe de er ærlige 
Skal måske lige siges, at vi også har andre navne på listen, men et navn som Alexander behøver jeg ikke rigtig at høre meningen om, for jeg ved der er pokkers mange, der er vilde med det navn
Sara overvejede jeg også at lade være med at putte på listen her, men tænkte jeg nok hellere måtte give et "indtryk" af, der også er "normale" navne i blandt vores farvoritter 
Jeg ved der kommer til at blive problemer med især den "ældre" generation, hvis nave som Avelon, Aron eller Ayo eller Aurora bliver valgt, men vi har besluttet os for, at barnet skal have et fornavn, et mellemnavn og et efternavn, og bliver det Aurora til fornavn, jamen så bliver det nok et navn som Luna eller Sara til mellemnavn - et let og enkelt navn overfor det specielle navn 
Håber det gav mening 
Og endnu engang tak for du kom med din mening