Lige et par navne, jeg gerne vil høre jeres mening om :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Drømme

WiitrioeN skriver:

Dreng: Lysander

Pige: Leona eller Aurora

syntes de er rigtige søde...

Tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Drømme

Camulla skriver:

Også Aron, Lysander og Aurora Det var vist dem  

Okay, tja.. Jeg kan godt se det ved et par stykker af dem du nævner. Tak for svaret i hvert fald

Anmeld

17. oktober 2011

Drømme

cnmigo skriver:

Altså med drengenavnene tænkte jeg at jeg var havnet midt  i "Prins Valiant" serien

Kønne navne, men ret specielle - eneste "almindelige" er Sean, men det er ikke særlig dansk.

Ved pige er jeg jo vild med Sara som vores nr. to skulle have heddet hvis det var en pige. Det blev så til en Simon istedet for 

Luna er også fint og ok at udtale/bruge.

Men nu er jeg så slet heller ikke til alle de underlige, specielle navne som næsten ingen kan stave til/udtale.

*bare min mening - som du bad om*

Og mange tak for din mening, jeg er glad for svarene der kommer, så længe de er ærlige

Skal måske lige siges, at vi også har andre navne på listen, men et navn som Alexander behøver jeg ikke rigtig at høre meningen om, for jeg ved der er pokkers mange, der er vilde med det navn Sara overvejede jeg også at lade være med at putte på listen her, men tænkte jeg nok hellere måtte give et "indtryk" af, der også er "normale" navne i blandt vores farvoritter

Jeg ved der kommer til at blive problemer med især den "ældre" generation, hvis nave som Avelon, Aron eller Ayo eller Aurora bliver valgt, men vi har besluttet os for, at barnet skal have et fornavn, et mellemnavn og et efternavn, og bliver det Aurora til fornavn, jamen så bliver det nok et navn som Luna eller Sara til mellemnavn - et let og enkelt navn overfor det specielle navn

Håber det gav mening

Og endnu engang tak for du kom med din mening

Anmeld

17. oktober 2011

Drømme

bette skriver:

er vild med dem alle

mine to guldklumper skulle have heddet jessica og shawn

men de hedder dog mikkel og simone hehe.. 
men jeg er ret glad for navne ikke naboen også har..  

Tak for dit svar - og det er nu skønt at vide, andre også kan lide de navne, man selv kan lide

Anmeld

17. oktober 2011

cnmigo

Drømme skriver:

Og mange tak for din mening, jeg er glad for svarene der kommer, så længe de er ærlige

Skal måske lige siges, at vi også har andre navne på listen, men et navn som Alexander behøver jeg ikke rigtig at høre meningen om, for jeg ved der er pokkers mange, der er vilde med det navn Sara overvejede jeg også at lade være med at putte på listen her, men tænkte jeg nok hellere måtte give et "indtryk" af, der også er "normale" navne i blandt vores farvoritter

Jeg ved der kommer til at blive problemer med især den "ældre" generation, hvis nave som Avelon, Aron eller Ayo eller Aurora bliver valgt, men vi har besluttet os for, at barnet skal have et fornavn, et mellemnavn og et efternavn, og bliver det Aurora til fornavn, jamen så bliver det nok et navn som Luna eller Sara til mellemnavn - et let og enkelt navn overfor det specielle navn

Håber det gav mening

Og endnu engang tak for du kom med din mening

Velbekomme og så vil jeg bare sige FEDT med en bruger/pereson som kan finde ud af at tage imod andres meninger også selvom de ikke passer til egne!

*på trods af man selv bad om dem...*

Anmeld

17. oktober 2011

Drømme

cnmigo skriver:

Velbekomme og så vil jeg bare sige FEDT med en bruger/pereson som kan finde ud af at tage imod andres meninger også selvom de ikke passer til egne!

*på trods af man selv bad om dem...*

Hehe, ja, det er skisme ikke altid let hvis folk bliver fornærmet over en mening, de selv har bedt om at høre

Tak for skulderklappet 

Anmeld

17. oktober 2011

Nadia&Daniel

Drengenave:

Avelon
Aron
Sean
Lysander

Pigenavne:

Aurora
Sara
Luna
Ayo
Dori
Leona 

Anmeld

17. oktober 2011

LinLin

Jeg kan lide Sara - de andre er for specielle

Og så kunne jeg lige se at efternavnet skulle være et "-gaard" navn -og så synes jeg slet ikke de specille navne på listen der passer... ikke fordi man ikke kan have et specielt navn, når man har et -gaard eller -sen navn. Lige dem på listen passer bare ikke sammen med de efternavne - i mine ører i hvert fald

Anmeld

17. oktober 2011

Drømme

DAs mor skriver:

Jeg kan lide Sara - de andre er for specielle

Og så kunne jeg lige se at efternavnet skulle være et "-gaard" navn -og så synes jeg slet ikke de specille navne på listen der passer... ikke fordi man ikke kan have et specielt navn, når man har et -gaard eller -sen navn. Lige dem på listen passer bare ikke sammen med de efternavne - i mine ører i hvert fald

Tak for dit svar

Ja, hver sin mening - og heldigvis for det

Jeg synes jo de passer helt perfekt til efternavnet

Anmeld

17. oktober 2011

mariesmavse92

Drømme skriver:

Ja, vi er midt i navnediskutionen

Vi ved ikke om det bliver en dreng eller en pige (venter til fødslen), så kigger efter begge dele - og vi vil heller ikke sætte os fast på et navn før den lille er kommet til..

Nå, men navnene, jeg gerne vil høre jeres mening om er:

Drengenave:

Avelon
Aron
Sean
Lysander

Pigenavne:

Aurora
Sara
Luna
Ayo
Dori
Leona 

Vil lige sige, at det er nogle af de navne vi har snakket om, og uanset hvad folk kommer til at sige om navnene, så kommer ikke til at påvirke vores valg af navn(e) til den lille - vi vælger det, vi synes passer bedst til den lille 

Jeg glæder mig virkelig til at høre hvad I har at sige

Er vild med Aurora!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.