Hvor meget af jeres budget bruger i på mad om måneden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.142 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Mutti2

Hvor meget af jeres budget bruger i på mad om måneden??

Og hvor handler i ind henne??

Køber i økologisk??

Eller hovedsaglige sunde ting?

Er lige lidt nysgerrig!!!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Honningblomst

Hej...
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg bruger...har det beløb jeg nu har og så bruger jeg det jeg skal.
Vi lever sundt og delvis økologisk....men jeg bruger nok mest på alt andet end mad-smiler
Og nu sidder jeg og regner på om jeg skal låne lidt og så købe en ikke så billig bil...hmm...
Hvad bruger du??
Knus..

Anmeld

2. februar 2009

Tina2

Jeg ANER faktisk ikke hvad vi bruger, men nu har vi lavet en madkonto, for vil faktisk gerne ha lidt styr på, hvad vi bruger.....

Har i første omgang sat 5000 kr af pr måned (sikkert for lidt) men aner simpelthen ikke hvad vi har brugt indtil nu.....

Vi lever sundt og jeg køber en del økologisk, men ikke alt....

Vi handler ind i Netto, Fakta, Brugsen, Bilka og Føtex... Går dog for det meste kun efter tilbudsting i Bilka og Føtex, men køber da også andre ting der :-)

Jeg er også god til at bruge penge på en masse andre ting end mad, så det bliver sikkert godt nok at få det delt lidt op, he he......

Anmeld

2. februar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi bruger maks 3000 om måneden på mad, hygiejne og rengøring til 2 voksne og 1 barn. Vi får frugt og grønt hver dag, og fisk mindst én gang om ugen, lever op til 6 om dagen osv, så symes vi lever sundt. Vi køber økologisk, når vi synes det kan betale sig - giver f.eks. ikke 25 kr. for 4 økologiske pærer, når jeg kan få 10 almindelige til samme pris.

Vi handler efter madplan og mest i Rema - og så køber vi stort ind af kød, når det er på bud.

Vi har 10.500 til forbrug hver måned, men vil rigtig gerne spare op til tilbygning, bryllup, bil, nyt tag, nyt fyr, ferie osv. osv. osv... Så vi køber gerne discount for at nå de mål - men går ikke på kompromis mht. at vi skal have sund og balanceret mad hver dag. Og det kan faktisk godt gøres billigt

Anmeld

3. februar 2009

Mca<3

2 voksne og 2 teenagebørn ... På alt husholdning ,, Max 5000 kr pr md og det er hva vi sætter til side Handler 1 gang pr uge og har lavet mad plan til en uge af gangen . Meget besparende

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

Vi bruger 3-4000 om måneden og det med ALT det huslige og så der os til vi kan spise ude et par gange om måneden og lidt til mandens søde tand.

Vi køber nogen ting øko det meste kød og æg fx.
Ja vi spiser sådan sund men der altså os plads til vi kan spise lidt stegt flæsk eller kartofler med brun sovs, Men der ALTID salat og grønsager på bordet, jeg selv er mest bare til en kyllingefilet og en skål salat men min mand er til det gode gamle danske mad så vi variere meget.

Vi handler en gang om ugen og laver madplan for hver uge og efter vi begynd på det spare vi nok 2-3000 om måneden.

Anmeld

3. februar 2009

Mumto3

Vi er en familie på 5 (far, mor og tre børn). Vi lever 100% økologisk og vi bruger ca 12.000kr om månedet på mad og husholdnng.

Vi køber ind i Irma, Brugens, Netto og så Torvet.dk . Det sidste er vildt smart! Man bestilller sine dagligvare, og får dem så leveret til hoveddøren!

Anmeld

3. februar 2009

Mormilla

Vi bruger alt for meget!!! Tror det ligger på en 9000kr om mån... Men det skal der laves om på. Håber at det kan lykkes at skære det ned til 5000kr om mån...
Vi er jo kun 3. Og Patrick spiser jo ikke så meget i nu...

Anmeld

3. februar 2009

lonemus

Vi er 2 voksne og 2 børn, vi bruger 4000.- kr om måneden på kost og personlig pleje.
Vi har en Fakta tæt på, hvor vi handler det meste - bleer og enkelte småting handler vi dog i Bilka.

Lone

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Vi bruger ca 6000kr på mad + take away om måneden. Vi køber delvist økologisk.

Vi er 2 voksne og 3 børn, men de to små spiser jo ikke alverden endnu

Vi køber næsten alt i Brugsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.