Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med det halve år
Hvor er han sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Ja tiden går for stærkt... dejligt at manden snart kommer hjem til Jer...
Ja tiden går for stærkt... dejligt at manden snart kommer hjem til Jer...
Jaah, vi glæder os - det kan slet ikk besrkives. han kommer hjem 3uger i julen og så vender han heeelt hjem til febuar
Nessie skriver: Tillykke med det halve år Hvor er han sød
mange tak
Babyklar skriver: Idag er det et ½år siden jeg fødte storm - ½år siden jeg holdte min vidunderlige søn for første gang. Moar og faar græd af glæde da han kom til verden, vores bedste da i vores liv, var da han kom til verden sikke en oplevelse, og vores kærlighed til ham, vokser og vokser for hver dag der går. Tillykke til Storm med det ½år .. og hvor er tiden dog bare fløjen afsted.. det for viiiildt Storm får grød 2 gange om dagen og hjemmelavet frugtmos en gang om dagen. resten er flasker.. han er begyndt at vise interesse i at komme fra ryg til mavsen, men men men måsen er for tung lidt endnu hihi .. han pludre og er bare en meget glad dreng og han smelter han mors hjerte sååå meeget
Idag er det et ½år siden jeg fødte storm - ½år siden jeg holdte min vidunderlige søn for første gang. Moar og faar græd af glæde da han kom til verden, vores bedste da i vores liv, var da han kom til verden sikke en oplevelse, og vores kærlighed til ham, vokser og vokser for hver dag der går. Tillykke til Storm med det ½år .. og hvor er tiden dog bare fløjen afsted.. det for viiiildt Storm får grød 2 gange om dagen og hjemmelavet frugtmos en gang om dagen. resten er flasker.. han er begyndt at vise interesse i at komme fra ryg til mavsen, men men men måsen er for tung lidt endnu hihi .. han pludre og er bare en meget glad dreng og han smelter han mors hjerte sååå meeget
tillykke med ham min nevø blir os ½ år idag.. har os skrevet til min søster..
men har lagt mærke til at du har skrevet forkert i din profil, der står : storm er født den 16-4-11 ... det skal du vidst ha lavet om til den 18
maria87 skriver: tillykke med ham min nevø blir os ½ år idag.. har os skrevet til min søster.. men har lagt mærke til at du har skrevet forkert i din profil, der står : storm er født den 16-4-11 ... det skal du vidst ha lavet om til den 18
nej nej , indlæget er fra den 16, hvis du kigger
hov undskyld.... så ikke det var den 16 du havde oprettet debatten... sorry..
Babyklar skriver: nej nej , indlæget er fra den 16, hvis du kigger
undskyld, så det godt lige før , skrev os sorry
maria87 skriver: undskyld, så det godt lige før , skrev os sorry
det heeelt iorden så jeg ikk lige
Babyklar skriver: Ja, allerede - det sleeet ikke til at forstå .. tiden går simpelthen så stærkt . mange tak ska du have
Ja, allerede - det sleeet ikke til at forstå .. tiden går simpelthen så stærkt . mange tak ska du have
Nej det går simpelthen vildt så stærkt det går ..
Babyklar skriver: Jaah, vi glæder os - det kan slet ikk besrkives. han kommer hjem 3uger i julen og så vender han heeelt hjem til febuar
Årh hvor fantastisk for Jer...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128