Hurraaaa :D <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Moar2011

Idag er det et ½år siden jeg fødte storm - ½år siden jeg holdte min vidunderlige søn for første gang. Moar og faar græd af glæde da han kom til verden, vores bedste da i vores liv, var da han kom til verden sikke en oplevelse, og vores kærlighed til ham, vokser og vokser for hver dag der går.   Tillykke til Storm med det ½år .. og hvor er tiden dog bare fløjen afsted.. det for viiiildt  Storm får grød 2 gange om dagen og hjemmelavet frugtmos en gang om dagen. resten er flasker.. han er begyndt at vise interesse i at komme fra ryg til mavsen, men men men måsen er for tung lidt endnu hihi .. han pludre og er bare en meget glad dreng  og han smelter han mors hjerte sååå meeget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Babyklar skriver:

Idag er det et ½år siden jeg fødte storm - ½år siden jeg holdte min vidunderlige søn for første gang. Moar og faar græd af glæde da han kom til verden, vores bedste da i vores liv, var da han kom til verden sikke en oplevelse, og vores kærlighed til ham, vokser og vokser for hver dag der går.   Tillykke til Storm med det ½år .. og hvor er tiden dog bare fløjen afsted.. det for viiiildt  Storm får grød 2 gange om dagen og hjemmelavet frugtmos en gang om dagen. resten er flasker.. han er begyndt at vise interesse i at komme fra ryg til mavsen, men men men måsen er for tung lidt endnu hihi .. han pludre og er bare en meget glad dreng  og han smelter han mors hjerte sååå meeget

Allerede ½ år siden!!  hold da op  Tillykke med det ½ år til lille Storm

Anmeld

17. oktober 2011

Moar2011

MillesMor111010 skriver:

Allerede ½ år siden!!  hold da op  Tillykke med det ½ år til lille Storm

Ja, allerede - det sleeet ikke til at forstå  .. tiden går simpelthen så stærkt . mange tak ska du have

Anmeld

17. oktober 2011

Janni.

Åh han er sq for lækker  

Havde slet ikke set din tråd. 

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Tillykke med det ½ år!  Det er ikke så lang tid siden det var Silas og sikke dog de vokser og tiden går hurtigt.... Men hold op hvor er det vidunderligt at se dem udvikle sig og blive større og større

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Hvor er han skøn... Stort tillykke med ham.... Synes altså næsten lige du har født... Tiden går alt for stærkt... 

Anmeld

17. oktober 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Åh han er sq for lækker  

Havde slet ikke set din tråd. 

maange tak din søn er os lækker

Anmeld

17. oktober 2011

Moar2011

Mira0911 skriver:

Hvor er han skøn... Stort tillykke med ham.... Synes altså næsten lige du har født... Tiden går alt for stærkt... 

er heeelt enige med dig, føler os næsten lige at jeg har født  men nix bix det 6mdr 1dag siden   SHIIIT altså .. men det gode er at så vi tættere på at farmand kommer hjem til os igen

Anmeld

17. oktober 2011

Moar2011

Muhmi skriver:

Tillykke med det ½ år!  Det er ikke så lang tid siden det var Silas og sikke dog de vokser og tiden går hurtigt.... Men hold op hvor er det vidunderligt at se dem udvikle sig og blive større og større

JA lige præcis - men føler slet ikk jeg når at nyde ham inden han vokser sig større og større heh .. mange tak

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

er heeelt enige med dig, føler os næsten lige at jeg har født  men nix bix det 6mdr 1dag siden   SHIIIT altså .. men det gode er at så vi tættere på at farmand kommer hjem til os igen

Ja tiden går for stærkt... dejligt at manden snart kommer hjem til Jer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.