Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag er det et ½år siden jeg fødte storm - ½år siden jeg holdte min vidunderlige søn for første gang. Moar og faar græd af glæde da han kom til verden, vores bedste da i vores liv, var da han kom til verden sikke en oplevelse, og vores kærlighed til ham, vokser og vokser for hver dag der går. Tillykke til Storm med det ½år .. og hvor er tiden dog bare fløjen afsted.. det for viiiildt Storm får grød 2 gange om dagen og hjemmelavet frugtmos en gang om dagen. resten er flasker.. han er begyndt at vise interesse i at komme fra ryg til mavsen, men men men måsen er for tung lidt endnu hihi .. han pludre og er bare en meget glad dreng og han smelter han mors hjerte sååå meeget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: Idag er det et ½år siden jeg fødte storm - ½år siden jeg holdte min vidunderlige søn for første gang. Moar og faar græd af glæde da han kom til verden, vores bedste da i vores liv, var da han kom til verden sikke en oplevelse, og vores kærlighed til ham, vokser og vokser for hver dag der går. Tillykke til Storm med det ½år .. og hvor er tiden dog bare fløjen afsted.. det for viiiildt Storm får grød 2 gange om dagen og hjemmelavet frugtmos en gang om dagen. resten er flasker.. han er begyndt at vise interesse i at komme fra ryg til mavsen, men men men måsen er for tung lidt endnu hihi .. han pludre og er bare en meget glad dreng og han smelter han mors hjerte sååå meeget
Allerede ½ år siden!! hold da op Tillykke med det ½ år til lille Storm
MillesMor111010 skriver: Allerede ½ år siden!! hold da op Tillykke med det ½ år til lille Storm
Ja, allerede - det sleeet ikke til at forstå .. tiden går simpelthen så stærkt . mange tak ska du have
Åh han er sq for lækker
Havde slet ikke set din tråd.
Tillykke med det ½ år! Det er ikke så lang tid siden det var Silas og sikke dog de vokser og tiden går hurtigt.... Men hold op hvor er det vidunderligt at se dem udvikle sig og blive større og større
Hvor er han skøn... Stort tillykke med ham.... Synes altså næsten lige du har født... Tiden går alt for stærkt...
Janni. skriver: Åh han er sq for lækker Havde slet ikke set din tråd.
maange tak din søn er os lækker
Mira0911 skriver: Hvor er han skøn... Stort tillykke med ham.... Synes altså næsten lige du har født... Tiden går alt for stærkt...
er heeelt enige med dig, føler os næsten lige at jeg har født men nix bix det 6mdr 1dag siden SHIIIT altså .. men det gode er at så vi tættere på at farmand kommer hjem til os igen
Muhmi skriver: Tillykke med det ½ år! Det er ikke så lang tid siden det var Silas og sikke dog de vokser og tiden går hurtigt.... Men hold op hvor er det vidunderligt at se dem udvikle sig og blive større og større
JA lige præcis - men føler slet ikk jeg når at nyde ham inden han vokser sig større og større heh .. mange tak
Babyklar skriver: er heeelt enige med dig, føler os næsten lige at jeg har født men nix bix det 6mdr 1dag siden SHIIIT altså .. men det gode er at så vi tættere på at farmand kommer hjem til os igen
Ja tiden går for stærkt... dejligt at manden snart kommer hjem til Jer...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128