Hjælp - hvornår appetitspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Her var det også omkring de 3 uger - så det kan sagtens passe! Vi supplerede lidt med flaske og det fungerede rigtig fint. Nu er vi tilbage på fuld amning.

Godt at høre - man bliver jo bange for, om hun får det hun skal, når hun vil spise hele tiden

Kunne I heller ikke ligge ham fra jer? Her vågner hun hver gang vi prøver, og søger brystet igen... En rigtig hygge-trunte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Maalene

Janni. skriver:

Jeg fandt dette:

"I takt med at baby bliver ældre, vokser behovet for modermælk. Dette sker typisk i ryk. Generelt kan man se appetitspring omkring 3 uger, 6 uger, 3 måneder og 6 måneder, men mødre der ammer længere end det, kan opleve appetitspring flere gange."

Så det kan sagtens være appetitspring. 

Fandt det forresten her: 

http://ammenet.dk/wiki/appetitspring

Tusind tak

Har godt set det, andre steder står der bare 5 uger, så det er lidt forvirrende... Men virker til at være en ret pålidelig side

Så må jeg fodre videre og håbe på, hun snart vil sove

Anmeld

16. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Godt at høre - man bliver jo bange for, om hun får det hun skal, når hun vil spise hele tiden

Kunne I heller ikke ligge ham fra jer? Her vågner hun hver gang vi prøver, og søger brystet igen... En rigtig hygge-trunte

Ja det er jo det!  

Benjamin ville også hele tiden ligge ved brystet og det hjalp for os at supplere med en flaske, efter han havde spist ved mig Han faldt til ro og sov længe herefter.

Her blev appetitspringet også erstattet af et tigerspring, så jeg synes længe, at jeg slet ikke kunne lægge ham fra mig Men jeg fornemmer at det er ved at være over Det er først i går og i dag, at jeg rigtig har kunne lægge ham fra mig uden han vågner.

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

Maalene skriver:

Tusind tak

Har godt set det, andre steder står der bare 5 uger, så det er lidt forvirrende... Men virker til at være en ret pålidelig side

Så må jeg fodre videre og håbe på, hun snart vil sove

Jeg sov fantastisk i stolen sammen med silas i den tid. Knurrede dog af kæresten når han vækkede os ha ha  

Det er lidt en hård tid, men det er guld værd i sidste ende. Hold ud, du skal nok klare det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.