Hjælp - hvornår appetitspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.699 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Maalene

Hej piger...

Blev mor til vores fantastiske datter for 3 uger siden, og hun har bare hængt i brysterne hele dagen, hver gang jeg har lagt hende fra mig er hun vågnet og har villet spise igen...

Er det appetitspring?

Nogle steder står der nemlig 3 uger andre steder 5, så er lidt forvirret

Hun får hver gang hun beder om det, og hun har højst sovet 3 kvarter i dag... Bliver vidst en lang nat

Håber nogen kan hjælpe...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg kan ikke huske hvornår det var med mine børn.

Men det lyder som om hun er ved at sætte produktion i vejret 

Anmeld

16. oktober 2011

Maalene

merethe skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår det var med mine børn.

Men det lyder som om hun er ved at sætte produktion i vejret 

Ikke til at finde ud af, når der står så mange forskellige ting rundt omkring

Er bare i tvivl om, om det kun er trygheden hun søger og ikke maden, for så kan det hurtigt blive en "ond" cirkel

Misforstå mig ikke - nyder hyggetiden under amningen, men kunne være rart med lidt tid til andet end amning

Anmeld

16. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Når mælkeproduktionen skal øges, så er det ca. 2dage kun med amning hele tiden, de dage der kan man nærmest intet andet end at amme,  det er surt og hårdt både for dig og din baby, men det er jo nødvendig.

Hvor har du en yndig lille pige

Sådan en lille ny pus som du har der, hun skal da bare lægges til, lige så tit hun har lyst til, også selvom det "bare" er tryghed hun vil have. De dårlige vaner og "onde" cirkler de kommer først senere  

Anmeld

16. oktober 2011

Maalene

merethe skriver:

Når mælkeproduktionen skal øges, så er det ca. 2dage kun med amning hele tiden, de dage der kan man nærmest intet andet end at amme,  det er surt og hårdt både for dig og din baby, men det er jo nødvendig.

Hvor har du en yndig lille pige

Sådan en lille ny pus som du har der, hun skal da bare lægges til, lige så tit hun har lyst til, også selvom det "bare" er tryghed hun vil have. De dårlige vaner og "onde" cirkler de kommer først senere  

Tusind mange tak

Ja, hun bliver også lagt til hver gang hun beder om det, selvom det er lidt hårdt

Det har du nok ret i

Anmeld

16. oktober 2011

Maalene

IKKE ANDRE SOM KAN HJÆLPE????

Anmeld

16. oktober 2011

Maalene

Virkelig ikke nogen som ved noget?!!!

Anmeld

16. oktober 2011

Maalene

Op...

Anmeld

16. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Hej piger...

Blev mor til vores fantastiske datter for 3 uger siden, og hun har bare hængt i brysterne hele dagen, hver gang jeg har lagt hende fra mig er hun vågnet og har villet spise igen...

Er det appetitspring?

Nogle steder står der nemlig 3 uger andre steder 5, så er lidt forvirret

Hun får hver gang hun beder om det, og hun har højst sovet 3 kvarter i dag... Bliver vidst en lang nat

Håber nogen kan hjælpe...!

Her var det også omkring de 3 uger - så det kan sagtens passe! Vi supplerede lidt med flaske og det fungerede rigtig fint. Nu er vi tilbage på fuld amning.

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

Jeg fandt dette:

"I takt med at baby bliver ældre, vokser behovet for modermælk. Dette sker typisk i ryk. Generelt kan man se appetitspring omkring 3 uger, 6 uger, 3 måneder og 6 måneder, men mødre der ammer længere end det, kan opleve appetitspring flere gange."

Så det kan sagtens være appetitspring. 

Fandt det forresten her: 

http://ammenet.dk/wiki/appetitspring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.