Hvilken barnevogn har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Mor til Mike

Emmaljunga ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Polarpigen

Vi har valgt en odder zip m. x dream stel 

Anmeld

17. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vi har brio kompakt plus og har været rigtig glad for den. Thea er lige blevet 3, så hun bruger den ik længer, men ka stadig nemt ligge i den. Har også en rigtig gammel (slut 80) scandia, købt brug til 250kr, som vi har været rigtig glade for. Ville ik vælge anderledes!!! Vh Stine

Anmeld

17. oktober 2011

eElak

Jeg havde en Brio kombivogn (Sing) i de første 7 måneder, så skiftede jeg til en Tetounia klapvogn. 

Det har fungeret fint her :-)  

Anmeld

17. oktober 2011

An&Jo

jeg er nu igang med min 4!! barnevogn og min søn er kun halvandet år gammel..

Startede med en brugt odder på det klassisk sorte stel, og den var SÅ træls og tung at køre med, kalechen røg ned hele tiden og kunne ikke strammes, den kørte skæv hele tiden uanset hvor mange gange den blev afbalnceret ved forhandleren, og ja kunne fortsætte min klagesang over den..

Købte så en helt ny emmaljunga big star suprime uniq, det var en rigtig lækker vogn, og jeg elskede at gå med den, og min dreng elskede at sidde i den.. Solgte den dog fordi jeg ikke synes vi brugte den så ville ikke have den stående..

købte så en meget brugt basson til brug i gæstedagpleje og legestue, og det var bare slet ikek en vogn for mig..

Jeg er endt med at købe en brugt odder på x-dream 2 stellet, og ja det er da en lækker vogn, men for fanden hvor har jeg fortrudt jeg solgte min emmaljunga.. men jeg var træt af ikke at kunne tage nogen steder om aftenen fordi min sæn ikke havde nogen steder at sove når vi også skulle hjem igen, og derfor fandtj eg den her som var den pæneste vogn jeg kunne finde til en overkommelg pris..

skal jeg nogensinde have flere børn, så ved jeg godt hvilken vogn jeg vælger, og det er helt klart en emmaljunga igen..

Anmeld

17. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Anonym skriver:

Syntes det virker til at der er rigtig mange der har Emmaljunga, er det også tilfældet??

Ville du vælge anderledes hvis du skulle have ny vogn i dag??

Vi har en Marolle som vi er rigtig glade ved... Men ville nok vælge et andet mærke til den næste, da denne er meget stor og vi kan ikke have den i bilen!! Lidt surt!! Men bilen blev købt efter barnevognen, så det kunne ikke ændres!!

Anmeld

17. oktober 2011

Maja88

her har vi en trille gigant plus og jeg er bare super glad for den...

kunne godt have tænkt mig den i læder hvis jeg skulle vælge om. men jeg synes det er en lækker og let vogn.. dejlig at have med at gøre, når man skal op i tog osv,....

tror desværre bare ikke den holder til nr 2 en gang, for er du gal, hvor bliver den pakket ind og ud af bilen mange gange

Anmeld

17. oktober 2011

Isabella_mor

jeg har en simo barnevogn. og en City Elite baby jogger Klapvogn...

Anmeld

18. oktober 2011

Ellie79

Vi havde først købt en emmaljunga fordi jeg synes det er sådan en smuk vogn, men det var slet ikke mig så endte med at sælge den da han var 8 uger. Jeg købte derefter en brugt Odder på x dream stel og jeg elsker den vogn. Den er let, kan holde til at blive læsset med alt muligt uden at hænge og den fylder ingenting i bilen.

Skulle have købt denne vogn fra starten af men ville ikke give prisen, men fortryder heller ikke jeg har købt den brugt nu for den kan sagtns holde til et par børn.

Anja

Hejsa alle sammen og velkommen til den nye side. Den er tænkt til at give et overblik over hvad der sker i fælleshuset i vores afdeling. Både når der er officielle arrangementer og hvornår fælleshuset er lejet ud til private ting. 
Huset kan stadig lejes som det altid har kunnet, men nu kan du også bare hente en nøgle hos en fra bestyrelsen, hvis du vil se fjernsyn eller spille dart, drikke en sodavand eller hvad du finder på at arrangere med dig selv eller dine nabo'er. Bare husk at rydde op efter dig selv, og betale 5kr per sodavand eller øl du drikker. 
Kalenderen over huset kan ses ved at vælge menu punktet i venstre side.

Anmeld

18. oktober 2011

Valle81

Syntes det virker til at der er rigtig mange der har Emmaljunga, er det også tilfældet??

Ville du vælge anderledes hvis du skulle have ny vogn i dag??

Jeg har svaret andet da vi som barnevogne har to Silvercross, men da vi har to drenge med kun 12 mdr i mellem måtte vi investere i en tvillinge vogn og den er fra Emmaljunga, men da det er en klapvogn, så er det jo ikke helt det samme:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.