jeg er nu igang med min 4!! barnevogn og min søn er kun halvandet år gammel..
Startede med en brugt odder på det klassisk sorte stel, og den var SÅ træls og tung at køre med, kalechen røg ned hele tiden og kunne ikke strammes, den kørte skæv hele tiden uanset hvor mange gange den blev afbalnceret ved forhandleren, og ja kunne fortsætte min klagesang over den..
Købte så en helt ny emmaljunga big star suprime uniq, det var en rigtig lækker vogn, og jeg elskede at gå med den, og min dreng elskede at sidde i den.. Solgte den dog fordi jeg ikke synes vi brugte den så ville ikke have den stående..
købte så en meget brugt basson til brug i gæstedagpleje og legestue, og det var bare slet ikek en vogn for mig..
Jeg er endt med at købe en brugt odder på x-dream 2 stellet, og ja det er da en lækker vogn, men for fanden hvor har jeg fortrudt jeg solgte min emmaljunga..

men jeg var træt af ikke at kunne tage nogen steder om aftenen fordi min sæn ikke havde nogen steder at sove når vi også skulle hjem igen, og derfor fandtj eg den her som var den pæneste vogn jeg kunne finde til en overkommelg pris..
skal jeg nogensinde have flere børn, så ved jeg godt hvilken vogn jeg vælger, og det er helt klart en emmaljunga igen..
Anmeld