Hvilken barnevogn har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Clisolka

Vi har en Trille Gigant og ville i hvert fald have valgt anerledes, hvis jeg skulle ud og købe igen  Går jeg hen og bliver gravid igen, jamen så er det en ny barnevogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

lucas<3

Jeg har en odde zip. Den er jeg super glad for. Vælger aldrig emma junga, syns ikk den er særlig god og køre med.. Men hver sin smag..

Anmeld

16. oktober 2011

Camillee

vi har en Emmaljunga til Elias, vi er SÅ glade for den

men har forelsket mig i en Teutonia Team Cosmo som jeg (RIGTIG) gerne vil have nu når babyen engang kommer (;

Anmeld

16. oktober 2011

chael

Maja_4000 skriver:

I bliver SÅ glade for den ! Vi har zip og på x-dream stel .. Er sååå glad for den

Er allerede SÅ glad for den

Når jeg triller med den, så kan man bare mærke lækkerheden ved at gå med den hi hi

*Camilla Theo 061011

Anmeld

16. oktober 2011

oerbaek

Vi har en scandia 

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Jeg har en Emmaljunga og er rigtig glad for den

Anmeld

16. oktober 2011

Blop2

Vi venter barn til januar, og har derfor købt barnevogn. Vi valgte en Odder. Da jeg kun har hørt godt om dem, og forhandleren sagde oz, at vi fik en rigtig god vogn og som oz kan bruges til flere børn. Glæder mig til, at trille rundt med den til januar;o)

Anmeld

16. oktober 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Syntes det virker til at der er rigtig mange der har Emmaljunga, er det også tilfældet??

Ville du vælge anderledes hvis du skulle have ny vogn i dag??

Mit valg stod mellem Emmaljunga og Odder, da jeg synes, kvaliteten er bedst og de opfyldte de mange parametre, jeg havde sat op. Jeg endte med at vælge Emmaljunga og ville vælge det samme idag.

Jeg har en Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel

Anmeld

16. oktober 2011

Timmner

odder er helt sikker den bedste synes jeg

Anmeld

16. oktober 2011

minna

Hej må jeg spørge dig hvorfor du undersøger det med barnevogne så meget. Er det en interesse du har eller er du forhandler ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.