Et slags dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Fra kl. 19.30-22 - var jeg inde hos hende 6 gange.. Og i nat var hun "vågn" 2 gange i timen, hvor hun bare græd og græd.. skal lige siges, at vi er ikke hjemme lige pt. (kan være det har med det at gøre).. Hun endte med at sove imellem os, og hun vågede stadig..  

Hm .. Det er i hvert fald et tigerspring eller noget , for Oscar har vågnet hmm , 14 gange i nat og bare ikke kunne finde ro .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Vi skal flytte den 15 dec. - i en 4 værelses. Og selvfølgelig skal Laura have sit eget værelse. Men nu står vi lidt i et slags dilemma.. Skal hun ind og sove på sit eget værelse eller skal hun blive lidt endnu i soveværelset??

Skal lige siges - hun bliver 1 år her den 25 okt.

Plus - imellem kl. 19-23 er vi ofte inde og trøste og give sut, og jeg er oppe mindste 3-4 gange om natten, hvor hun bare græder, enten pga hun ikke kan finde sutten eller med sutten i munden.

Tænker bare, at det bliver et værre frem og tilbage.. Hvad tænker I??

Ind på eget værelse nu. Hun bliver kun mere og mere bevidst, så det er om at gøre det snart.
Jeg er også tit inde og give sutten, eller Martin er når jeg sover mig fra det.
Det er perioder som kommer og går alt efter udviklingen drøner frem eller holder en pause.

Det er suuuuper træls men sådan er det.

Anmeld

16. oktober 2011

Rødhætte

Nadia&Daniel skriver:

Vi skal flytte den 15 dec. - i en 4 værelses. Og selvfølgelig skal Laura have sit eget værelse. Men nu står vi lidt i et slags dilemma.. Skal hun ind og sove på sit eget værelse eller skal hun blive lidt endnu i soveværelset??

Skal lige siges - hun bliver 1 år her den 25 okt.

Plus - imellem kl. 19-23 er vi ofte inde og trøste og give sut, og jeg er oppe mindste 3-4 gange om natten, hvor hun bare græder, enten pga hun ikke kan finde sutten eller med sutten i munden.

Tænker bare, at det bliver et værre frem og tilbage.. Hvad tænker I??

Nu hvor vi lige har snakket søvn i mit indlæg vil jeg forslå at hun kommer på eget værelse.. Det er godt nok meget renden frem og tilbage, men synes det er blevet mindre siden William kom på eget værelse da han var 5 mdr 

Anmeld

16. oktober 2011

Bebisim

Hej vi flytter også og har brug for hjælp. Min datter er til den tid 1 år 1 måned. Nogle af jer har haft forskellige meninger. Derfor ved jeg heller ikk lige hvilken jeg skal forholde mig. Skal min datter allerede dag 1 flyttes ind på eget værelse efter vores flyttedag? Eller ind på vores værelse, hvorefter hun lærer det nye værelse at kende? Har gået rundt med tanken så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.