Et slags dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Nadia&Daniel

Vi skal flytte den 15 dec. - i en 4 værelses. Og selvfølgelig skal Laura have sit eget værelse. Men nu står vi lidt i et slags dilemma.. Skal hun ind og sove på sit eget værelse eller skal hun blive lidt endnu i soveværelset??

Skal lige siges - hun bliver 1 år her den 25 okt.

Plus - imellem kl. 19-23 er vi ofte inde og trøste og give sut, og jeg er oppe mindste 3-4 gange om natten, hvor hun bare græder, enten pga hun ikke kan finde sutten eller med sutten i munden.

Tænker bare, at det bliver et værre frem og tilbage.. Hvad tænker I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Vi skal flytte den 15 dec. - i en 4 værelses. Og selvfølgelig skal Laura have sit eget værelse. Men nu står vi lidt i et slags dilemma.. Skal hun ind og sove på sit eget værelse eller skal hun blive lidt endnu i soveværelset??

Plus - imellem kl. 19-23 er vi ofte inde og trøste og give sut, og jeg er oppe mindste 3-4 gange om natten, hvor hun bare græder, enten pga hun ikke kan finde sutten eller med sutten i munden.

Oscar har sit eget værelse .. Der sov han fra han var 5 mdr. Han vågner også tit om natten men der går vi jo bare ind til ham

Anmeld

15. oktober 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Oscar har sit eget værelse .. Der sov han fra han var 5 mdr. Han vågner også tit om natten men der går vi jo bare ind til ham

Tænker bare, at det allerede påvirker mig/min hverdag meget.. Så kan man måske undgå det, vist gåturen ikke er så lang.. Skal på kursus de næste 6 uger, og der vil jeg gerne være lidt frisk jo

Anmeld

15. oktober 2011

Livas mor

Åhhh vi har været igennem det mange gange..

Først var hun hos os, så på sit eget værelse, tilbage hos os osv.

Liva vågner en del gange om natten, hun er 2 år lige om lidt. Lige nu sover hun i sin egen seng hos os, da det indtil nu har givet mig flere timer søvn, da jeg lige kan stikke hånden ud og give hende sutten så.. Men vi er på det sidste begyndt at vække hinanden pga. hosteri osv om natten, så nu overvejer vi hun skal ind på sit eget værelse, selv om vi ved at den første tid vil trække tænder ud for os alle..

Anmeld

15. oktober 2011

Zeus

Nadia&Daniel skriver:

Cajsa sov inde ved os inden vi flyttede d.1/9, og efter det, har hun haft sit eget værelse hvor hun også sover.. Men hun har også sovet igennem (stort set) de sidste 2 mdrs tid. Det har hjulpet vores søvn rigtig meget, at hun fik sit eget værelse, måske det også vil hjælpe på hendes? Ellers kan hun jo nemt flyttes tilbage igen 

Anmeld

15. oktober 2011

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Anton har sovet på eget værelse fra han var 3 måneder gammel - vi vækkede simpelthen hinanden

Det vil måske blive bedre for Laura og jer, hvis I ikke ligger i samme rum, det kunne jo ske, at det nedsatte antallet af "besøg" i løbet af natten?

Anmeld

15. oktober 2011

MaybeBaby

Nadia&Daniel skriver:

Tror du ikke det er noget med, at I prøver jer frem? Måske lige starter i jeres værelse, hvis den genrelle forandring måske gør hende lidt utryg og så gør værelset spændende løbende med leg og god musik. Og når I så er kommet på plads, så få hende derind og se om det bliver værre/bedre? Eller måske hun er så sej, at hun fra dag ét kan komme derind? Jeg ville nok bare trappe hende ud af jeres soveværelse

Anmeld

15. oktober 2011

Tullemuzz

Kevin var ca 4mdr da han fik sit eget værelse mest pga vi flyttede i en lejlighed med mulighed for det, ellers var det meningen han skulle have det fra han begynde at sove igennem, da han var 2mdr. Han får kun lov til og sove ved os hvis han er syg. Eller hvis han bliver bange når overboens venner larmer i opgangen. Er dog ind imellem inde ved ham en eller to gange om natten men kun kort for og putte ham.

Anmeld

15. oktober 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Tænker bare, at det allerede påvirker mig/min hverdag meget.. Så kan man måske undgå det, vist gåturen ikke er så lang.. Skal på kursus de næste 6 uger, og der vil jeg gerne være lidt frisk jo

Vil lige sige at det kan netop være hun vågner fordi hun sove inde hos jer .. Oscar sov igennem den første nat han kom ind på sit eget værelse .. Man kan jo sagtens lille og snorke og snakke i søvne så man kommer til at vække dem ..

Anmeld

16. oktober 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Vil lige sige at det kan netop være hun vågner fordi hun sove inde hos jer .. Oscar sov igennem den første nat han kom ind på sit eget værelse .. Man kan jo sagtens lille og snorke og snakke i søvne så man kommer til at vække dem ..

Fra kl. 19.30-22 - var jeg inde hos hende 6 gange.. Og i nat var hun "vågn" 2 gange i timen, hvor hun bare græd og græd.. skal lige siges, at vi er ikke hjemme lige pt. (kan være det har med det at gøre).. Hun endte med at sove imellem os, og hun vågede stadig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.