Det er virkelig flovt at blive ved med at have nye ting at spørge om, og faktisk havde jeg tænkt på at spørge anonymt, men man kan jo nok godt regne ud, at det er mig. Jeg håber ikke i bliver irriterede på mig, i så fald må i lige springe over.. Men føler bare SLET ikke jeg har fået nok rådgivning, og jeg er på herrens mark, så indtil mandag har jeg kun jer. Snakkede med SP i telefon om amning her i går, og hun sagde bare jeg skulle træne henover weekenden og så så vi på det mandag.
Jeg har jo haft problemer først med overhovedet at få hende til at sutte. Så brugte jeg ammebrikker, og så ville hun godt sutte, men det har været et mælkehelvede med mælk over ALT, når jeg ammede. Under hver amning har jeg lækket 40 ml brystmælk fra det bryst, som jeg ikke har ammet fra. Det har jeg samlet op i en sutteflaske. Har synet det var vildt der løb så meget.
Nu her ammede jeg hende så i 22 minutter, og selvom hun suttede løs var hun meget frustreret og irriteret og skiftevis vrælede og suttede. Og ville ikke falde til ro bagefter. Så vi besluttede at prøve at give hende den mælk, som jeg havde lækket ud på flaske.
Hun drak GRÅDIGT 60 ml (hele molevitten) og faldt til ro bagefter. Og nu er jeg mega ked af det - For det betyder jo, at hun ikke rigtig drikker, når jeg ammer hende fra brystet! Hun tisser næsten heller ikke, hun skider kun, og det er jo et dårligt tegn.
Så nu er jeg bare så ked af, at hun jo ikke er blevet mæt ved mit bryst! Og hun må jo åbenbart ikke have spist rigtigt, for ellers kunne hun jo ikke spise så meget bagefter. Og så tænker jeg.. Måske lækker jeg så voldsomt meget, fordi hun slet ikke får spist det jeg troede hun spiste..
Jeg ved ikke hvad det er jeg spørger om, det føles bare som et nederlag, at mit barn er sultent, og at hun ikke får spist nok ved mit bryst. Og at jeg nu må malke ud til hende, så hun ikke går og er sulten! Er også mega bange for SPs reaktion mandag.. Fordi mit indtryk er, at de mener man for en hver pris skal have dem til at spise af brystet