Broderimaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

FjolleTrold

hannetheis skriver:

jeg kan helt klart anbefale en brother.

de er super gode. min mor har en og hun bruger den rigtig meget.

hun laver juleuroer, har broderet navn og dåbsdato på mine sønners sengetøj, og broderes også på frugtposer og andet på bestilling. og tjæner lidt ved det.

ligleder har hun også gjort en kedelig t-shirt sjov.

juleuro - det havde jeg ikke lige overvejet...

Og ja - den er tænkt på til FjolleTrold, så jeg kan udvide sortimentet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
FjolleTrold skriver:

Hej

Vil bare høre, om der er nogle der har erfaringer med disse? Overvejer at invistere i en, men de er jo tosse dyre. Og får jeg den brugt. Synes også det er en jungle at finde rundt i.

Hvilke mærke kan i anbefale?

Min mor og hendes kæreste har en - ved ikke helt hvilket mærke, men tror de gav omkring de 40.000

Nå, men de bruger den til uroer, navn/data og figurer på tøj, sengetøj, håndklæder etc.

Derudover har de en aftale med en dansekjoleforretning, der leverer kjoler til proffesionelle dansere, hvor de syr butikkens logo og dansernes navn på alt tøj (kjoler, badekåber, sutsko osv.).

Min mors kæreste har vist også noget fritidsforretning, hvor han designer figurer og logoer og ligger dem ind digitalt, så maskinen kan brodere dem over på stof.

Synes det er smart, men man skal nok have et forretningsmæssigt behov for den - som fritidssydsel synes jeg det er en dyr hobby

Anmeld

18. oktober 2011

Skouboe

FjolleTrold skriver:

Har du en broderimaskine? Jeg synes altså også det er mange mange mange penge. Og får jeg den brugt så meget? Hmm...

Har også hørt at Brother skulle være godt.

Overvejer en brugt, men 10.000 er stadig mange penge. Kunne godt tænke mig at høre, hvad folk bruger den til. Udover at "skrive" navne osv...

Nej, ikke endnu.

Der står en på ønskesedlen, men eftersom jeg ikke rigtigt syr på bestilling længere, men kun til mine egne piger, er den rykket længere ned ad listen - broderi er en små-dyr hobby (det er syning i øvrigt også) og jeg kan ikke rigtigt retfærdiggøre udgiften lige pt.

Manden er lige startet som selvstændig og det betyder at vi er gået temmeligt meget ned i månedlig indtægt - forhåbentligt kun for en periode, men det kan godt mærkes.

Anmeld

18. oktober 2011

Isabella_mor

Linda-M skriver:

Hi hi - tror trådstarter efterspørger erfaring med BRODERImaskiner og ikke BOREmaskinner

hahaha hvor kært

Anmeld

19. oktober 2011

FjolleTrold

cmks2007 skriver:

Min mor og hendes kæreste har en - ved ikke helt hvilket mærke, men tror de gav omkring de 40.000

Nå, men de bruger den til uroer, navn/data og figurer på tøj, sengetøj, håndklæder etc.

Derudover har de en aftale med en dansekjoleforretning, der leverer kjoler til proffesionelle dansere, hvor de syr butikkens logo og dansernes navn på alt tøj (kjoler, badekåber, sutsko osv.).

Min mors kæreste har vist også noget fritidsforretning, hvor han designer figurer og logoer og ligger dem ind digitalt, så maskinen kan brodere dem over på stof.

Synes det er smart, men man skal nok have et forretningsmæssigt behov for den - som fritidssydsel synes jeg det er en dyr hobby

Tusind tak for dit indlæg - det har givet mig meget at tænke over. Og nu har jeg taget min beslutning - jeg venter simpelthen og ser hvor FjolleTrold fører mig hen

Anmeld

19. oktober 2011

FjolleTrold

Skouboe skriver:

Nej, ikke endnu.

Der står en på ønskesedlen, men eftersom jeg ikke rigtigt syr på bestilling længere, men kun til mine egne piger, er den rykket længere ned ad listen - broderi er en små-dyr hobby (det er syning i øvrigt også) og jeg kan ikke rigtigt retfærdiggøre udgiften lige pt.

Manden er lige startet som selvstændig og det betyder at vi er gået temmeligt meget ned i månedlig indtægt - forhåbentligt kun for en periode, men det kan godt mærkes.

Tak for dit indlæg - og ja, at være kreativ er rigtig dyrt. Til gengæld giver det mig så meget glæde og overskud, at det er pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.