Broderimaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

FjolleTrold

Hej

Vil bare høre, om der er nogle der har erfaringer med disse? Overvejer at invistere i en, men de er jo tosse dyre. Og får jeg den brugt. Synes også det er en jungle at finde rundt i.

Hvilke mærke kan i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

SaNiNa

Nu jeg jo kone til en tømre og han har en dewalt (staves) men den bliver jo også brugt hele tiden og på arbejde.

Tror det kommer meget an på hvad du vil bruge den til om det kun er til at hænge ting op med eller om du vil bygge og lave en masse ting.

Anmeld

15. oktober 2011

Linda-M

Sanne og Nicklas skriver:

Nu jeg jo kone til en tømre og han har en dewalt (staves) men den bliver jo også brugt hele tiden og på arbejde.

Tror det kommer meget an på hvad du vil bruge den til om det kun er til at hænge ting op med eller om du vil bygge og lave en masse ting.

Hi hi - tror trådstarter efterspørger erfaring med BRODERImaskiner og ikke BOREmaskinner

Anmeld

15. oktober 2011

FjolleTrold

Sanne og Nicklas skriver:

Hi hi - det er en BRODERImaskine. En BOREmaskine lader jeg min mand om at bruge. Den var kær

Anmeld

15. oktober 2011

FjolleTrold

Linda-M skriver:

Hi hi - tror trådstarter efterspørger erfaring med BRODERImaskiner og ikke BOREmaskinner

NEMLIG - men den var nu sød

Anmeld

17. oktober 2011

Skouboe

Personligt er jeg til Husqvarna - men min mand mangler i øjeblikket forståelse for at jeg skal have 45.000 til en Designer Diamond... Så jeg overvejer også også hvad jeg så vil investere i istedet.

Anmeld

18. oktober 2011

FjolleTrold

Skouboe skriver:

Personligt er jeg til Husqvarna - men min mand mangler i øjeblikket forståelse for at jeg skal have 45.000 til en Designer Diamond... Så jeg overvejer også også hvad jeg så vil investere i istedet.

Har du en broderimaskine? Jeg synes altså også det er mange mange mange penge. Og får jeg den brugt så meget? Hmm...

Har også hørt at Brother skulle være godt.

Overvejer en brugt, men 10.000 er stadig mange penge. Kunne godt tænke mig at høre, hvad folk bruger den til. Udover at "skrive" navne osv...

Anmeld

18. oktober 2011

Rockertand

Vi har fundet et sted, som lægger vores skabeloner ind permanent (koster ca. 150 kr), og så giver vi et meget lille beløb for at få broderet skabelonen på de forskellige stykker tøj.

Vi har også regnet på det, men det kan slet ikke svare sig at købe en maskine (der er jo også materialeforbrug, reparationer), og vi kan få broderet på bestilling i rigtig mange år for det beløb, en maskine koster.

Anmeld

18. oktober 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
FjolleTrold skriver:

Hej

Vil bare høre, om der er nogle der har erfaringer med disse? Overvejer at invistere i en, men de er jo tosse dyre. Og får jeg den brugt. Synes også det er en jungle at finde rundt i.

Hvilke mærke kan i anbefale?

jeg kan helt klart anbefale en brother.

de er super gode. min mor har en og hun bruger den rigtig meget.

hun laver juleuroer, har broderet navn og dåbsdato på mine sønners sengetøj, og broderes også på frugtposer og andet på bestilling. og tjæner lidt ved det.

ligleder har hun også gjort en kedelig t-shirt sjov.

Anmeld

18. oktober 2011

FjolleTrold

Rockertand skriver:

Vi har fundet et sted, som lægger vores skabeloner ind permanent (koster ca. 150 kr), og så giver vi et meget lille beløb for at få broderet skabelonen på de forskellige stykker tøj.

Vi har også regnet på det, men det kan slet ikke svare sig at købe en maskine (der er jo også materialeforbrug, reparationer), og vi kan få broderet på bestilling i rigtig mange år for det beløb, en maskine koster.

Det havde jeg ikke tænkt på - også en idé.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.