Hva skal jeres små poder have på juleaften i år ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Muffinmus

Aner det ikke, sidste jul havde hun en hjemmelavet kjole på min mor havde lavet til hende i lidt lalla farver.

Men min søn skal i hvert flad ikke have jakkesæt eller noget der ligner på, det er ikke lige min stil, kan gå med til en skjote i ny og nær, men bruýder mig ikke om så pænt tøj til drenge:-)

Så aner ikke hvad det bliver, måske et par nye bukser og en bondeskjorte til, kan ikke så godt lide dem med krave på, men nu må vi se hvad butikerne har:-)

Og tøsen, ja hun får sikkert også noget nyt, men enten skal det være noget hun kan bruge mere end til jul eller også billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Highlander

Miia90 skriver:

Heej Piger.

Ja, jeg er lidt nys. vil gerne se billeder

Vi er på dette tidspunkt en lille baby girl på en mdr tid.

kunne godt tænke mig hun havde en rød kjole på, men har desværre ikk stødt ind i sådan en endnu :/

Mia 36+1

Jeg har selv tænkt det samme, da vores lille pige er omkring to måneder til den tid. Jeg  vil ud og finde en sød lille kjole til hende, men ikke nødvendigvis en rød

Anmeld

15. oktober 2011

LinLin

Sådan så David ud det år han var 15 mdr til jul - og eftersom de har fødselsdag med en uges mellemrum, vil Adam også var 15 mdr i år, så jeg regner med han skal have det samme sæt på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2011

gruener

Jeg regner med Liam skal have tøj på.. Nøgen går nok ikke 

Anmeld

15. oktober 2011

Wimmie

Tjah...nu må vi se om lillepigen overhovedet er kommet ud til den tid - ellers er hun jo bare klædt i sin efterhånden ret tunge mor-dragt 

(har termin den 18. dec.)

Ellers har jeg en fin lille strikket kjole str. 56 som måske kunne bruges - må se om jeg kan få min mor til at strikke en lillebitte nissehue 

Anmeld

15. oktober 2011

bullerbassen

Silas skal have dette sæt på regner jeg med

De store skal nok have cowboy bukser & en pæn ny trøje / skjorte på .

Anmeld

15. oktober 2011

Miia90

bullerbassen skriver:

Silas skal have dette sæt på regner jeg med

De store skal nok have cowboy bukser & en pæn ny trøje / skjorte på .

Anmeld

15. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Heej Piger.

kunne godt tænke mig hun havde en rød kjole på, men har desværre ikk stødt ind i sådan en endnu :/

Mia 36+1

Mille havde en rød velourkjole på juleaften sidste år  Den var så fik, med en hvid trøje og strømpebukser til

Anmeld

15. oktober 2011

Nadia&Daniel

Miia90 skriver:

Heej Piger.

Mia 36+1

Så langt i planlægning er jeg/vi ikke kommet.. Vi skal lige have "overstået" en 1 års fødselsdag først og så lige en flytning.. Og så er det jul.. Men det bliver enten kjole eller et sødt sæt..

Anmeld

16. oktober 2011

Miia90

MillesMor111010 skriver:

Mille havde en rød velourkjole på juleaften sidste år  Den var så fik, med en hvid trøje og strømpebukser til

hvor er den sød

Hvor kan man købe den ? findes den også i helt små str ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.