Hva skal jeres små poder have på juleaften i år ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.697 visninger
62 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Miia90

Heej Piger.

Ja, jeg er lidt nys. vil gerne se billeder

Vi er på dette tidspunkt en lille baby girl på en mdr tid.

kunne godt tænke mig hun havde en rød kjole på, men har desværre ikk stødt ind i sådan en endnu :/

Mia 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Benjamin skal have et fint lille jakkesæt på, har bare ikke fundet det helt rigtige endnu. ;-)

Anmeld

15. oktober 2011

mortilflere

De skal ha pænt alm tøj på det er en nydelse fest dag i ungernes tegn , og ik noget vi går op i Andet end det er deres aften

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

Caroline skal have hjemmesyet kjole på... regner med at sy selv, med mindre jeg falder over en eller rigtig sød kjole til rimelige penge... vi har en rigtig god stofbutik 4 km fra hvor vi bor, som man bare kan finde alt muligt lækkert stof i

Den kjole jeg har tænkt mig at sy er med rød overdel, hørfarvet skørt og så en rød flæse forneden i samme farve som overdelen.... så vil jeg sy et par hjerter i rødt stof med mønster, og så er der kreeret...

Anmeld

15. oktober 2011

Miia90

benjamins'mor skriver:

Benjamin skal have et fint lille jakkesæt på, har bare ikke fundet det helt rigtige endnu. ;-)

Det er også kært

Anmeld

15. oktober 2011

Miia90

birthee skriver:

Caroline skal have hjemmesyet kjole på... regner med at sy selv, med mindre jeg falder over en eller rigtig sød kjole til rimelige penge... vi har en rigtig god stofbutik 4 km fra hvor vi bor, som man bare kan finde alt muligt lækkert stof i

Den kjole jeg har tænkt mig at sy er med rød overdel, hørfarvet skørt og så en rød flæse forneden i samme farve som overdelen.... så vil jeg sy et par hjerter i rødt stof med mønster, og så er der kreeret...

Det lyder som en fin kjole hun skal have på

En skam man ikk selv kan sy

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

Miia90 skriver:

Det lyder som en fin kjole hun skal have på

En skam man ikk selv kan sy

Jeg har også holdt en pause et års tid, men nu er jeg igang igen...  kan faktisk godt lide at sy, jeg synes det er rart at samle tankerne om det.... har også kastet mig ud i at sy bukser til min store dreng, og regner faktisk med selv at sy det tøj de skal have på til mormor's 50 års fødselsdag næste år

Anmeld

15. oktober 2011

Miia90

birthee skriver:

Jeg har også holdt en pause et års tid, men nu er jeg igang igen...  kan faktisk godt lide at sy, jeg synes det er rart at samle tankerne om det.... har også kastet mig ud i at sy bukser til min store dreng, og regner faktisk med selv at sy det tøj de skal have på til mormor's 50 års fødselsdag næste år

Det lyder også som en rigtig hyggelig ting at gøre.

Men kan virkelig ikk finde ud af det

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

Miia90 skriver:

Det lyder også som en rigtig hyggelig ting at gøre.

Men kan virkelig ikk finde ud af det

nu er jeg vokset op med at sy, så er det jo også noget nemmere... tager ind imellem på kursus for at lære noget nyt, eller hvis jeg skal sy en galla-kjole eller noget... min mor syede selv min brudekjole, og syr også gerne til min lille pige...

Jeg skal til at sy bukser til min dreng, da jeg er så evig træt af at han ikke kan holde købe-bukser oppe... så nu bliver de hjemme-syet...

Anmeld

15. oktober 2011

TaAsJu

Pigerne elsker og have kjole på så jeg leder efter nogen til dem.. Og jeg er jo lidt tosse så de skal være ens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.