Kunsten at få en teenager ud af sengen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Mi

Hæhæhæ, ja hjemme ved os, sagde mor godmorgen nogle gange, og så sagde hun ellers, at nu kørte hun, og at vi jo selv måtte forklare det til vores lærer hvis vi kom for sent. Skal love for at vi fik travlt så, jeg skulle i hvert fald ikke stå ret oppe i klassen

Gad nok vide om det også er det, som er os i vente, med tre piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Kvist

Intet mindre end genialt..

Og rart med en søn på 10 mdr. at være forberedt på hvad der kan forekomme når han bliver teen..

Anmeld

14. oktober 2011

babymus77

SussieThyssen skriver:

Hehe..ja..kunne være jeg skulle skrive lidt om mine oplevelser med teen-piger også

Gør endelig det!!! Så føler vi os ikke alene;-)) og du ved bare så meget om alt i livet!!! Ville elske at læse din beretning;-))

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

babymus77 skriver:

Gør endelig det!!! Så føler vi os ikke alene;-)) og du ved bare så meget om alt i livet!!! Ville elske at læse din beretning;-))

LOOL..ja..så må jeg jo se at få hjernecellerne på plads

Anmeld

14. oktober 2011

babymus77

SussieThyssen skriver:

LOOL..ja..så må jeg jo se at få hjernecellerne på plads

Thi hi:-)) men Guds det kræver sit at have en teen pige i fuld floor;-)) skønt!!!! 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10;-))))). Love it.... Glæder mig til din næste læsning;-)) knussss

Anmeld

14. oktober 2011

Noneother

Haha. Hvor genialt skrevet.
Håber jeg bliver ligeså tålmodig som dig, når sønnen min begynder på det hormonpjat

Anmeld

16. oktober 2011

anna-jonas

Ha, ha, ha.................Tak Sussie. Det var en ret god beskrivelse af min 15 årige søns morgener. Rart at vide, at der er andre, der har teens.

Mette

Anmeld

16. oktober 2011

AnneBJ

Pyha... Så meget service var der godt nok ikke hjemme hos os da jeg var teenager. Jeg havde mit eget vækkeur, og måtte selv komme op. Min mor sagde farvel 7.30 når hun skulle af sted, altså kom vi også senest op 7.30... 

Hun lagde op til fælles morgenmad osv., men det krævede at vi stod op.... 

Anmeld

16. oktober 2011

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

Pyha... Så meget service var der godt nok ikke hjemme hos os da jeg var teenager. Jeg havde mit eget vækkeur, og måtte selv komme op. Min mor sagde farvel 7.30 når hun skulle af sted, altså kom vi også senest op 7.30... 

Hun lagde op til fælles morgenmad osv., men det krævede at vi stod op.... 

Jeg er selv blevet morgen-forkælet af mine forældre, og det er mine børn også...de barske løjer i livet kan tidsnok komme, hvor man selv skal tage ansvar.

Det var godt nok hårdt, da min mor begyndte at arbejde og skulle møde på arbejde kl 6:30, da jeg var 16 år..så skulle min far og jeg selv klare os, og jeg tænkte, at hvis det stod til mig, så skulle mine børn altid morgen-forkæles, og vi SKULLE så vidt muligt have morgenmad sammen HVER dag under hyggelige former.
Og det løfte har jeg holdt. For os er det utroligt vigtigt, at have god tid til at komme igang med dagen og spise et fornuftigt morgenmåltid uden stress, og her i huset laver min mand morgenmaden og jeg er så den der tøfler rundt og gør klar til selve dagen, samt tænder lys og laver kaffen m.v.

Anmeld

16. oktober 2011

Pia.

Fantastiks læsning - fantastisk billede - og endnu mere fantastisk at vide man ikke er ene om en søn i den alder...

Elsker den måde du skriver på...

Og forresten, skøn kat ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.