Studenterhuer.. Hvad sir i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Har du taget den udannelse siden du ved det ikke er noget særligt at tage den udannelse???

Ja det tænkte jeg os på... For nogen mennesker er det jo nok mega hård så det synes jeg ikke man kan sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Kaufie

Der går inflation i alt - også studenterhuer... Og de hedder jo hetop studenterhuer og ikke 10-klasseshuer - for de kan også få dem....

Mette, indehaver af to huer, men kun den "rigtige" - den røde betyder noget for mig, da det var afslutningen på 3 år. Den stibede var blot for ikke at være den eneste i Studenterklassen på HH, der ikke havde den.

Anmeld

2. februar 2009

Honningblomst

Jeg synes kun det burde være til de gymnasielle udd....de gode gamle som HH, Hf og gymnasie...

Anmeld

2. februar 2009

Lise

Ja, jeg synes da vist også det er lidt plat hvis man kan få huer til alle mulige uddannelser - for det er da en studenterhue, og ikke en landmandshue, sosu-hue eller sygeplejerskehue..

Jeg har en med blå bånd - skabte mig voldsomt med den på, men kun i fire dage, hvorefter den blev lagt væk...

Anmeld

2. februar 2009

Christinahr

Eva skriver:

Jeg synes kun det burde være til de gymnasielle udd....de gode gamle som HH, Hf og gymnasie...

Helt enig.

Jeg forstår ikke de andre udd "stjæler" en fin tradition, det burde da finde på deres egen og lade huerne signalere det de er ment til - at man er student

Anmeld

2. februar 2009

Rasmine

Marlene.B skriver:

Hejsa.
Da jeg blev landmand fik vi en kasket fra foderstoffen som vi rendte rundt med, mener det er for latterligt at studenter skal skabe sig hele sommeren og rende rundt med den latterlige hue. De er jo ikke engang færdig med en uddannelse. De skal ha sabbatår og slappe af fordi de har haft det så hårdt, hvis de vidste hvad der venter dem ville de nok ikke pive så meget.
Jeg er ikke mavesur mener bare at der ikke skal være forskel på hvilken vej man går bare man går....
Håber ikke jeg bliver alt for upopulær

Hold da op, mand.
Men du har jo også været tidligt oppe, så du er vel undskyldt!

JEG er så én af dem som har skabt mig en hel sommer, tja-skaber mig sgu stadig.
Og jeg var også én af dem som tog et sabbatår, også fordi jeg ikke vidste hvad som ventede.

Havde jeg vidst det, havde jeg sgu nok taget 2!

Synes huen skal være forbeholdt de gymnasiale/handelsskole uddannelser.

I andre må finde på noget nyt selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.