:-( er så ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Op med humøret det er hva der kan ske!

Sidste efterår faldt noah i den nærliggende sø. Vi skulle ned og fiske og da søen ikke er dyb fik han lov at gå langs kanten selv sådan en 20m fra os. Tossehovedet vil så stikke en pind ned i vandet for at se hvor langt der var ned til bunden og vups så fik han sgu overbalance og røg i. Han havde gået til babysvømning hvor vi havde trænet selvredning ved kanten så på det sek det tog os at være ved ham var han selv kommet op og holdt fast i kanten. Vi blev alle meget forskrækkede men det er hvad der kan ske.

puha det må oz være hård og se. men godt der ikk skete noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Caroline86

Anonym skriver:

åh tusind tak. hvor længe har de den? han er 7 måneder.

den forsvinder et sted mellem 6 og 12 mdr hvis man ikke holder den ved lige og træner

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

puha det må oz være hård og se. men godt der ikk skete noget.

ja, jeg havde det vildt dårligt bagefter, men der var jo en grund til vi havde trænet selvredning i svømmehallen så det var jeg taknemmelig for.

Vil så også tilføje at havde søen været dybere, tror faktisk han kunne bunde han fandt bare ikke ud af det, så havde han ikke fået lov at gå selv langs kanten

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

den forsvinder et sted mellem 6 og 12 mdr hvis man ikke holder den ved lige og træner

okey  så det ikk sikkert han har den mere.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

ja, jeg havde det vildt dårligt bagefter, men der var jo en grund til vi havde trænet selvredning i svømmehallen så det var jeg taknemmelig for.

Vil så også tilføje at havde søen været dybere, tror faktisk han kunne bunde han fandt bare ikke ud af det, så havde han ikke fået lov at gå selv langs kanten

det er da også en go ting.  

Anmeld

14. oktober 2011

Nessie

Det kan ske for alle.

Min søn er også gledet ned, og fået hovedet under vand, og vi belv selvfølgelig forskrækkede, men der skete ikke noget, og han elsker at være i bad.
Så længe man holder øje med dem, og ikke lader dem sidde i badekarret selv, så sker der ikke noget ved at de lige ryger under en gang

til dig

Anmeld

14. oktober 2011

Caroline86

Anonym skriver:

okey  så det ikk sikkert han har den mere.

jeg synes det tyder på det, siden han ikke var ved at kløjs i vandet da han røg under

don't worry! Der er ikke sket ham noget og du har helt sikkert "lært noget" af oplevelsen

Anmeld

14. oktober 2011

Isabeau

Anonym skriver:

okey  kan mærke jeg allerede er mere glad igen. elsker bare jer piger og denne side i hjælper ens humør op.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg synes det tyder på det, siden han ikke var ved at kløjs i vandet da han røg under

don't worry! Der er ikke sket ham noget og du har helt sikkert "lært noget" af oplevelsen

hehe ja du har ret jeg har helt sikkert lært noget.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det kan ske for alle.

Min søn er også gledet ned, og fået hovedet under vand, og vi belv selvfølgelig forskrækkede, men der skete ikke noget, og han elsker at være i bad.
Så længe man holder øje med dem, og ikke lader dem sidde i badekarret selv, så sker der ikke noget ved at de lige ryger under en gang

til dig

okey pyha dejligt og høre det ikk kun er sket for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.