:-( er så ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min søn og jeg var i bad og han sad i sit badekar og da vi så skulle op skulle jeg bare lige ha håndklædet på hoved også ville jeg tag ham men i det jeg gør det kan jeg høre der blir spasket en del og jeg kigger hurtigt op og ser han ligger under vand  så skynder mig og tage ham op og han kigger underligt på mig men græder ikke. jeg føler mig virkelig som en dårlig mor lige nu. og vi taler måske om max 10 sek men tror i der kan ske noget ved det? han er som han plejer og er jeg en dårlig mor???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Caroline86

nårh, stakkels dig!

Jeg tror slet ikke der er sket din dreng noget! Nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men hvis han stadig har dykkerrefleksen intakt så har du jo svaret der!

Han er sikkert blevet lidt forskrækket, men tydeligt ikke ligeså forskrækket som dig, siden han ikke engang græd!

Træk vejret dybt! Du er ikke en dårlig mor, og du er sluppet med skrækken!

knus

Anmeld

14. oktober 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Min søn og jeg var i bad og han sad i sit badekar og da vi så skulle op skulle jeg bare lige ha håndklædet på hoved også ville jeg tag ham men i det jeg gør det kan jeg høre der blir spasket en del og jeg kigger hurtigt op og ser han ligger under vand  så skynder mig og tage ham op og han kigger underligt på mig men græder ikke. jeg føler mig virkelig som en dårlig mor lige nu. og vi taler måske om max 10 sek men tror i der kan ske noget ved det? han er som han plejer og er jeg en dårlig mor???

Det kan ske - heldigvis opdagede du det i tide Stella, min datter på 2 år, ELSKER vand, og ha´ hovedet under - blir´ lige skræmt hver gang hun gør det, når hun ligger i badekaret, men fylder ikke så vand i, at hun kan drukne. hvis jeg lige kigger væk...

Kram til dig!! Der skete heldigvis ingenting

Anmeld

14. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Du er ik en dårlig mor. Du gik jo ik fra ham, men stod lige ved siden af og ku hjælpe ham. Det sker for alle! Og som du selv siger, så er han som han plejer. Så skynd dig at droppe den dårlige samvitighed! Vh Stine

Anmeld

14. oktober 2011

JJH

NEJ! du er ikke en dårlig mor. Det er hvad der kan ske og sådan som du har det nu, tyder kun på du er en omsorgsfuld mor der bekymrer dig for dit barn. giv din søn et kram og læg det bag dig.

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

Op med humøret det er hva der kan ske!

Sidste efterår faldt noah i den nærliggende sø. Vi skulle ned og fiske og da søen ikke er dyb fik han lov at gå langs kanten selv sådan en 20m fra os. Tossehovedet vil så stikke en pind ned i vandet for at se hvor langt der var ned til bunden og vups så fik han sgu overbalance og røg i. Han havde gået til babysvømning hvor vi havde trænet selvredning ved kanten så på det sek det tog os at være ved ham var han selv kommet op og holdt fast i kanten. Vi blev alle meget forskrækkede men det er hvad der kan ske.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

nårh, stakkels dig!

Jeg tror slet ikke der er sket din dreng noget! Nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men hvis han stadig har dykkerrefleksen intakt så har du jo svaret der!

Han er sikkert blevet lidt forskrækket, men tydeligt ikke ligeså forskrækket som dig, siden han ikke engang græd!

Træk vejret dybt! Du er ikke en dårlig mor, og du er sluppet med skrækken!

knus

åh tusind tak. hvor længe har de den? han er 7 måneder.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Det kan ske - heldigvis opdagede du det i tide Stella, min datter på 2 år, ELSKER vand, og ha´ hovedet under - blir´ lige skræmt hver gang hun gør det, når hun ligger i badekaret, men fylder ikke så vand i, at hun kan drukne. hvis jeg lige kigger væk...

Kram til dig!! Der skete heldigvis ingenting

okey  kan mærke jeg allerede er mere glad igen. elsker bare jer piger og denne side i hjælper ens humør op.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du er ik en dårlig mor. Du gik jo ik fra ham, men stod lige ved siden af og ku hjælpe ham. Det sker for alle! Og som du selv siger, så er han som han plejer. Så skynd dig at droppe den dårlige samvitighed! Vh Stine

nej det oz rigtigt. mange tak.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

NEJ! du er ikke en dårlig mor. Det er hvad der kan ske og sådan som du har det nu, tyder kun på du er en omsorgsfuld mor der bekymrer dig for dit barn. giv din søn et kram og læg det bag dig.

åhh tak skal du ha. ja det må jeg gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.