min datter slår... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

VB

Jeg har besvaret de her emne en gang før, men giver gerne rådet igen fordi det virkede for os: ignorer det og snak om noget andet, for det er reaktionen de søger. Det tog 14 dage og så var det ikke interessant mere. Vores datter var på samme alder. Hun er nu 2,5 og slår faktisk kun når hun bliver voldsomt provokeret af sin storebror. Håber det også vil virke for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

charlottekri

Mange tak for alle jeres råd! jeg vil da prøve mig lidt frem, men det er lidt svært at ignorere hende, når hun sidder ved mig, og det er oftest der hun slår... men det skal have en chance!!
takker endnu engang

Anmeld

3. februar 2009

Mamamischa

charlottekri skriver:

Jeg ved ikke om det er fordi hun er ved at prøve grænser af, men hun er begyndt at slå mig, hvis hun ikke får sin vilje... Hvis jeg tager noget fra hende, som hun ikke skal have, så ser hun surt på mig, trutter munden og svinger armen... og hun kan faktisk finde på at gøre det flere gange i træk...
Nogle ideer til hvad jeg skal gøre i sådan en situation??? jeg bliver bare så paf over at hun kan finde på det, men hun er jo ikke så gammel igen (lidt over 1 år)...
hjælp mig tøser!!!
mvh charlotte

min datter på 13mdr slår osse og vi tager fat i hende siger hårdt nej til hende og viser så hun skal ae os i stedet for og det hun faktisk rigtig dygtig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.