Anonym skriver:
er det så normalt at man bliver lidt trist over at han er kommet over en, og er ved at stifte familie med en anden dame?
Jeg har jo selv stiftet familie med min kæreste og det er da 3 år siden vi er gået fra hinanden, men det virker bare så mærkeligt
Det var mig der gik fra ham, fordi han kedede mig..
Jeg bliver nok upopulær på mit indlæg, men der skal jo være plads til alle... :-)
Et eller andet sted kan jeg sagtens følge dig.... MEN....
Hvis min x får børn med en, ville jeg blive super glad på hans vegne, ønsker alt det bedste for ham... og det var mig der valgte gå.... måske havde det været anderledes, hvis han havde valgt at gå, og jeg ikke var enig...
Hvis i stadig er i hinandens liv, og du har det som du har det, savner du måske stadig have hans opmærksomhed...
Min personlige mening er, at man kun har brug for opmærksomhed og så videre fra den man elsker, alt andet er ikke vigtigt...
Så spørgsmålet er hvorfor du måske har det mærkeligt med, at han har fundet en kvinde han ønsker familie med...
Du har jo det liv du gerne vil have, med en mand du elsker, så du burde jo bare være glad for han har det lige sådan :-)'
Håber altså ikke mit indlæg bliver misforstået.....
knus sandie
Anmeld