når x'en får barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

DitteFisk

I har jo haft noget sammen engang og været meget tætte.. så er det nok helt normalt at det trykker lidt i hjertet når han har det godt med en anden.

Jeg er dog i den situation at jeg klarer mig så meget bedre end min eks, og jeg har helt ondt af ham og ville ønske han fandt sig en pige der kunne hjælpe ham.. men det bliver nok lidt underligt også når han selv bliver lykkelig igen engang, selvom det er det jeg ønsker for ham... (for vores fælles søns skyld)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har det ikke sådan med min eks.... Men det var også et meget voldigt forhold, så jeg ønskede bestemt ikke at sætte børn til verden sammen med ham.... Jeg ved han ikke er blevet meget beder så jeg vil sige jeg bare frygter den dag han skal have børn!!

Men min mands eks kæreste havde det rigtig svært da hun hørte min mand og jeg skulle have børn...

Min mand og jeg havde været sammen 1 gang før de blev kærester og holdt kontakten dog kun som venner. Det blev alligevel for meget for hende og efter de havde været kærester et par år og boede sammen bedte hun ham om at vælge, enden stoppede han med at have kontakt med mig elers også smuttede hun. Og han valgte så mig...... Vi blev kærester en mdr efter deres brud, og 1 år efter blev vi gift og fik vores første barn sammen.

Så jeg forstår hende faktisk godt.... Hun har MANGE gange forsøgt at vinde ham tilbage, men heldigvis har hun ik haft held af det....

Anmeld

14. oktober 2011

Dejligemig:)

Selvfølgelig er du ikke det 

Mit forhold går feks rigtig dårlig pt - skænker jeg den situation en tanke , er jeg sikker på jeg også ville blive ked af det .. 

Tror det er pga det bånd man har - pga børn og evt ens fortid .

Du skal bare lige vænne dig til tanken , det jeg sikker på .

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg har det ikke sådan med min eks.... Men det var også et meget voldigt forhold, så jeg ønskede bestemt ikke at sætte børn til verden sammen med ham.... Jeg ved han ikke er blevet meget beder så jeg vil sige jeg bare frygter den dag han skal have børn!!

Men min mands eks kæreste havde det rigtig svært da hun hørte min mand og jeg skulle have børn...

Min mand og jeg havde været sammen 1 gang før de blev kærester og holdt kontakten dog kun som venner. Det blev alligevel for meget for hende og efter de havde været kærester et par år og boede sammen bedte hun ham om at vælge, enden stoppede han med at have kontakt med mig elers også smuttede hun. Og han valgte så mig...... Vi blev kærester en mdr efter deres brud, og 1 år efter blev vi gift og fik vores første barn sammen.

Så jeg forstår hende faktisk godt.... Hun har MANGE gange forsøgt at vinde ham tilbage, men heldigvis har hun ik haft held af det....

av ja det er jo en helt anden historie.. Kan godt forstå at det var svært for hende, hun havde jo følelser i klemme. Men godt at han valgte dig

Anmeld

14. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

er det så normalt at man bliver lidt trist over at han er kommet over en, og er ved at stifte familie med en anden dame?

Jeg har jo selv stiftet familie med min kæreste og det er da 3 år siden vi er gået fra hinanden, men det virker bare så mærkeligt

Det var mig der gik fra ham, fordi han kedede mig..

Jeg bliver nok upopulær på mit indlæg, men der skal jo være plads til alle... :-)

Et eller andet sted kan jeg sagtens følge dig.... MEN....

Hvis min x får børn med en, ville jeg blive super glad på hans vegne, ønsker alt det bedste for ham... og det var mig der valgte gå.... måske havde det været anderledes, hvis han havde valgt at gå, og jeg ikke var enig...

Hvis i stadig er i hinandens liv, og du har det som du har det, savner du måske stadig have hans opmærksomhed...

Min personlige mening er, at man kun har brug for opmærksomhed og så videre fra den man elsker, alt andet er ikke vigtigt...

Så spørgsmålet er hvorfor du måske har det mærkeligt med, at han har fundet en kvinde han ønsker familie med...

Du har jo det liv du gerne vil have, med en mand du elsker, så du burde jo bare være glad for han har det lige sådan :-)'

Håber altså ikke mit indlæg bliver misforstået.....

knus sandie

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

Jeg bliver nok upopulær på mit indlæg, men der skal jo være plads til alle... :-)

Et eller andet sted kan jeg sagtens følge dig.... MEN....

Hvis min x får børn med en, ville jeg blive super glad på hans vegne, ønsker alt det bedste for ham... og det var mig der valgte gå.... måske havde det været anderledes, hvis han havde valgt at gå, og jeg ikke var enig...

Hvis i stadig er i hinandens liv, og du har det som du har det, savner du måske stadig have hans opmærksomhed...

Min personlige mening er, at man kun har brug for opmærksomhed og så videre fra den man elsker, alt andet er ikke vigtigt...

Så spørgsmålet er hvorfor du måske har det mærkeligt med, at han har fundet en kvinde han ønsker familie med...

Du har jo det liv du gerne vil have, med en mand du elsker, så du burde jo bare være glad for han har det lige sådan :-)'

Håber altså ikke mit indlæg bliver misforstået.....

knus sandie

vi har ingen kontakt og har ikke haft det siden jeg gik.

Jeg ved ikke hvrofor jeg har det sådan.. Mpske fordi man har mistet en god ven, der har været der hvor mit liv stod overfor gevaldige udfordringer med tab og sorg. Tja jeg ved det ikke.. Jeg er glad for at han har fundet en han har noget til fælles med, men det er nok bare det der baby ræs - jeg er ret skruk selv. Ved ikke om jeg er misundelig... Det er jeg nok. Men vil jo ikke selv have ham.. Har den dejligste kæreste og jeg elsker ham inderligt. Måske er det fordi jeg går hjemme og har for meget tid til at funderer.. hahaha

Anmeld

14. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

vi har ingen kontakt og har ikke haft det siden jeg gik.

Jeg ved ikke hvrofor jeg har det sådan.. Mpske fordi man har mistet en god ven, der har været der hvor mit liv stod overfor gevaldige udfordringer med tab og sorg. Tja jeg ved det ikke.. Jeg er glad for at han har fundet en han har noget til fælles med, men det er nok bare det der baby ræs - jeg er ret skruk selv. Ved ikke om jeg er misundelig... Det er jeg nok. Men vil jo ikke selv have ham.. Har den dejligste kæreste og jeg elsker ham inderligt. Måske er det fordi jeg går hjemme og har for meget tid til at funderer.. hahaha

Hehe ja når man selv gerne vil have nogle ting, så kan det godt være svært se folk omkring en få det, såen har jeg haft det med veninder gennem de sidste 10 år.

Sluttede i af som venner?

Lad være med at ligge vægt på hvor han er i sit liv, og bare nyd hvor du er.. du har en dejlig kæreste som du elsker og ønsker at stifte familie med... :-)

knus sandie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.