når x'en får barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Anonym trådstarter

er det så normalt at man bliver lidt trist over at han er kommet over en, og er ved at stifte familie med en anden dame?

Jeg har jo selv stiftet familie med min kæreste og det er da 3 år siden vi er gået fra hinanden, men det virker bare så mærkeligt

Det var mig der gik fra ham, fordi han kedede mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

1000Ben

Anonym skriver:

er det så normalt at man bliver lidt trist over at han er kommet over en, og er ved at stifte familie med en anden dame?

Jeg har jo selv stiftet familie med min kæreste og det er da 3 år siden vi er gået fra hinanden, men det virker bare så mærkeligt

Det var mig der gik fra ham, fordi han kedede mig..

Det tror jeg er meget normalt. Dengang du var sammen med ham havde du vel også nogle intentioner om at stifte familie med ham på et tidspunkt. Og et eller andet sted vil vi kvinder "næsten altid" gerne have muligheden for at få det vil bestemt ikke vil have, hvis du forstår 

Din tristhed skal nok gå over, men tror altså som sagt at det er meget normalt. 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

jeg tror det er helt normalt. Egentlig tror jeg ikke det handler om hvem det er men det faktum at en person er kommet over en og kommet videre

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg tror det er helt normalt. Egentlig tror jeg ikke det handler om hvem det er men det faktum at en person er kommet over en og kommet videre

ja jeg tror også det handler om at man jo gerne stadig vil føle sig speciel..

Men jeg får bare dårlig samvittighed over for min nye kæreste som jeg elsker inderligt.

Anmeld

14. oktober 2011

Peanut

kirsti skriver:

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Det tror jeg er meget normalt. Dengang du var sammen med ham havde du vel også nogle intentioner om at stifte familie med ham på et tidspunkt. Og et eller andet sted vil vi kvinder "næsten altid" gerne have muligheden for at få det vil bestemt ikke vil have, hvis du forstår 

Din tristhed skal nok gå over, men tror altså som sagt at det er meget normalt. 

Knus 

1000Ben 

nja faktisk var jeg ret overfladisk med ham - jeg syntes han havde dårlige gener og frygtede faktisk for hvis jeg skulle have børn med ham.

Men måske har man haft det sådan lidt ubevist.

Anmeld

14. oktober 2011

Dejligemig:)

Hej . 

Ja , jeg tror nu også det er normalt - Kender flere der er blevet triste pga , mand/kvinden har fundet en andet og lige pludselig skal have barn ... 

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dejligemig:) skriver:

Hej . 

Ja , jeg tror nu også det er normalt - Kender flere der er blevet triste pga , mand/kvinden har fundet en andet og lige pludselig skal have barn ... 

er glad ved at det ikke er mig der er skør så

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

ja jeg tror også det handler om at man jo gerne stadig vil føle sig speciel..

Men jeg får bare dårlig samvittighed over for min nye kæreste som jeg elsker inderligt.

det skal du ikke have, du er jo klart ovre din eks og jeg tror virkelig størstedelen herinde har haft det ligesom dig.

Det handler i min optik ikke om dig og din kærestes forhold men som sagt om det faktum at en er kommet over dig og som du selv skriver vi vil jo alle gerne være eftertragtede og føle os specielle

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Anonym skriver:

nja faktisk var jeg ret overfladisk med ham - jeg syntes han havde dårlige gener og frygtede faktisk for hvis jeg skulle have børn med ham.

Men måske har man haft det sådan lidt ubevist.

ha ha, "dårlige gener" - ja hvis du havde det sådan så må det være noget der har ligget i underbevidstheden, for ellers forstår jeg det ikke, he he.. 

Jamen så kunne du måske vende den om og sige til dig selv, at nu er den én fyr mindre i verden med dårlige gener som du ikke skal have. Lad bare hende få ham så 

Men håber da at humøret snart stiger en smule. 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.