Anonym skriver:
hej alle sammen undskyld jeg skriver anonymt , men er lidt flov over siturationen.
for længe siden fandt jeg en sød og dejlig kæreste han ville de samme ting som mig og han var færdig med at feste. Jeg elskede at være i nærheden af ham og vi elskede at være sammen med hinanden, når vi ikke var sammen savnede vi hinanden, og der var ikke noget problem på sex området.
så blev jeg gravid og endte med at gå fra ham. vi fandt så sammen igen i januar og her behandlede han mig dårligt, da jeg var senge liggende hjalp han mig overhoved ikke, han ville ikke engang massere mig. han skred fra mig en måned før jeg skulle føde og skrev så en lille måned efter at han savnede mig.
nu har vi været sammen i 4 mdr. og kun haft sex en gang, han smider alle vores problemer hen på mig, selvom det ham der bryder lødterne. han lovede mig at slette Netdate som han sad på mens jeg sad ved siden af og flirtede med andre pigere og han har stadig netdate, samt har han 300 kvinder på hans fb som han har mødt igennem Netdate og mange af dem ligner stripper og ludere. og han nægter at slette dem også selvom han siger "det bare fb" "jeg snakker ikke med nogen af dem" osv. men han kan se hvor ondt det gør på mig og det er med til at jeg ikke stoler på ham og faktisk tror han er mig utro.
jeg har altid været imod julefrokoster og det ved han, men accepterede julefrokost med håndbold, da det noget han altid har deltaget i, men nu har han lige fortalt mig at han skal til julefrokost med firmat og han sagde bare ja til at deltage. jeg tror han vil deltage for at lave noget med de piger der er der. han har altid sagt at han ikke deltog i ting med firmaet, og pludselig nu når han snart bliver 30 skal han pludselig deltage i en julefrokost med firmaet, og selvom han ved at jeg er imod det. jeg tænker meget på at forlade ham og aldrig se ham igen, jeg holder jo af ham og håber jo på at få den mand igen jeg faldt for. jeg må ikke komme med ham ud til hans venner han vil kun se sine veninder alene, vi laver aldrig noget sammen, vi har ikke sex overhoved, vi piller aldig ved hinanden, kysser aldrig og når vi skændes siger han at jeg er unormal. samt mener han at et voksent forhold er at man aldrig er sammen. jeg føler at det eneste han vil er at have sin håndbold, hans kællinger, bil/mc og venner. for når han er sammen med mig kan jeg se i hans øjnen at han har mere lyst til at hænge sig selv end at være i nærheden af mig. han vil ikke bevise at han vil mig, han gør aldrig noget sødt for mig, og det mig der betaler for stort set alt, hvis vi skal i biffen betaler jeg, skal vi have mad betaler jeg, når der skal købes mad og bleer til den lille er det også mig der betaler. og han søger faderskab og har slet ikke skrevet under, hvilket gør mig mere forvirret på hvorfor han valgte vi skulle prøve igen.
jeg har virkelig brug for noget hjælp, jeg ønsker bare at have min mand tilbage der er tiltrukket af mig og holder af mig, han jeg stolede på. men jeg gider ikke blive ved med at være den eneste der ofre ting for vores forhold, gider ikke kæmpe alene.
håber i kan hjælpe på ærlig vis

min ærlige mening.... Drop ham!! Han gør dig kun ulykkelig lyder det til
Der findes masse af andre fyre... ja i har et barn sammen, men vil det ikke være bedre at finde en mand der også gider det barn?! For det lyder det ikke rigtig til at ham du har nu vil... selvom det er hans kød og blod!! Det lyder for mig som om han er meget umoden, trods sin alder
For jeres barns skyld, find en anden så du bliver gladere indeni, for det kan dit barn mærke uanset hvor godt du prøver at skjule det