føler min kæreste misbruger mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.107 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen undskyld jeg skriver anonymt , men er lidt flov over siturationen.

for længe siden fandt jeg en sød og dejlig kæreste han ville de samme ting som mig og han var færdig med at feste. Jeg elskede at være i nærheden af ham og vi elskede at være sammen med hinanden, når vi ikke var sammen savnede vi hinanden, og der var ikke noget problem på sex området.

så blev jeg gravid og endte med at gå fra ham. vi fandt så sammen igen i januar og her behandlede han mig dårligt, da jeg var senge liggende hjalp han mig overhoved ikke, han ville ikke engang massere mig. han skred fra mig en måned før jeg skulle føde og skrev så en lille måned efter at han savnede mig.

nu har vi været sammen i 4 mdr. og kun haft sex en gang, han smider alle vores problemer hen på mig, selvom det ham der bryder lødterne. han lovede mig at slette Netdate som han sad på mens jeg sad ved siden af og flirtede med andre pigere og han har stadig netdate, samt har han 300 kvinder på hans fb som han har mødt igennem Netdate og mange af dem ligner stripper og ludere. og han nægter at slette dem også selvom han siger "det bare fb" "jeg snakker ikke med nogen af dem" osv. men han kan se hvor ondt det gør på mig og det er med til at jeg ikke stoler på ham og faktisk tror han er mig utro.

jeg har altid været imod julefrokoster og det ved han, men accepterede julefrokost med håndbold, da det noget han altid har deltaget i, men nu har han lige fortalt mig at han skal til julefrokost med firmat og han sagde bare ja til at deltage. jeg tror han vil deltage for at lave noget med de piger der er der. han har altid sagt at han ikke deltog i ting med firmaet, og pludselig nu når han snart bliver 30 skal han pludselig deltage i en julefrokost med firmaet, og selvom han ved at jeg er imod det. jeg tænker meget på at forlade ham og aldrig se ham igen, jeg holder jo af ham og håber jo på at få den mand igen jeg faldt for. jeg må ikke komme med ham ud til hans venner han vil kun se sine veninder alene, vi laver aldrig noget sammen, vi har ikke sex overhoved, vi piller aldig ved hinanden, kysser aldrig og når vi skændes siger han at jeg er unormal. samt mener han at et voksent forhold er at man aldrig er sammen. jeg føler at det eneste han vil er at have sin håndbold, hans kællinger, bil/mc og venner. for når han er sammen med mig kan jeg se i hans øjnen at han har mere lyst til at hænge sig selv end at være i nærheden af mig. han vil ikke bevise at han vil mig, han gør aldrig noget sødt for mig, og det mig der betaler for stort set alt, hvis vi skal i biffen betaler jeg, skal vi have mad betaler jeg, når der skal købes mad og bleer til den lille er det også mig der betaler. og han søger faderskab og har slet ikke skrevet under, hvilket gør mig mere forvirret på hvorfor han valgte vi skulle prøve igen.

jeg har virkelig brug for noget hjælp, jeg ønsker bare at have min mand tilbage der er tiltrukket af mig og holder af mig, han jeg stolede på. men jeg gider ikke blive ved med at være den eneste der ofre ting for vores forhold, gider ikke kæmpe alene.

håber i kan hjælpe på ærlig vis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Dorthe1986

Åha stakkels dig altså! Du skal have et stort kram!

Jeg tror desværre ikke der er så meget at stille op med ham. Du har jo prøvet at sige til ham, at der er ting du ikke bryder dig om, hvilket han jo så er ligeglad med alligevel. Og tror altid du vil have mistro til ham. Så ud fra det du skriver, ville jeg,.hvis jeg var dig pakke mine ting og barn, sige til ham stille og roligt, at du holder af ham, men du har brug for at blive glad både for din og dit barns skyld og eftersom han ikke vil gøre noget for forholdet og ikke skrive under på faderskab, ja så kan du ikke se at han har nogen interesse i jer... ved godt det er hårdt, men tro mig det bliver kun bedre!

Anmeld

14. oktober 2011

Dansker i England

Jeg er ked af at sige det, og jeg ved, det lyder hårdt, men kom væk derfra så hurtigt som muligt. Den mand, du forelskede dig i eksisterer ikke længere, og han kommer heller ikke tilbage. Så begynd du at tage vare på dig selv og den lille og lad ham have sine hobbies for sig. Det bliver ikke bedre, og jeg tror, at du inderst inde er klar over dette. Knus

Anmeld

14. oktober 2011

katrineoerum

Med hensyn til det med julefrokosterne så tror jeg bare du skal se stort på det. Det er jo ret almindeligt at gå til julefrokost og det høre ligsom med til fællesskabet på jobbet at det gør man. Jeg hardrig oplevet at folk som var i forhold var utro under sådan nogle arrangementer men selvfølgelig sker det. Jeg tror bare det er blæst op til mere en det er.

Med hensyn til de andre ting så synes jeg ikke at han behandler dig som man bør gøre i et forhold. Selvfølgelig skal han slette sit netdate. Det er et helt almindelig skridt mod at binde sig i et forhold. Min man og jeg møde hinanden på dating og en dag råbte han inde fra stuen Nu sletter jeg min dating profil og så viste jeg godt at nu var det seriøst :-)

Ej men bundlinien er at han sku ikke er hvorken god nok eller moden nok til det du skal have eller bruge :-)

Håber du kommer vidre

Anmeld

14. oktober 2011

Gaia

Gå fra ham. Han fortjener dig ikke! Der er så mange andre søde fyre i verden og du skal finde en som vil dig, holder af dig, elsker dig, og som ikke ved noget bedre end at være sammen med dig og som respekterer dig. Og han findes! Hvorfor se sig tilfreds med mindre?? Din kæreste er tydeligvis en nar som burde sejle sin egen sø. Sikker på det er gårdt at få fra kæresren med barn ig knuste drømme. Men jeg ved også at mange piger har klaret det, fået helet drømmende og skabt en bedre tilværelse for sig selv og barnet. Sikker på du kan få massere af støtte og vejledning fra de piger herinde der ikke lod sig nøjes men traf et valg om at gå fra en dårlig kæreste. Kram

Anmeld

14. oktober 2011

klmf

Prøv at læs det igennem du har skrevet og spørg dig selv 'gider jeg virkelig det her forhold?'.

Her fra min side af skærmen ser det ud til at være et meget dysfunktionelt forhold... Du forventer noget af ham som han hverken kan eller vil leve op til. (Dog forstår jeg ikke helt den der med julefrokosten, det er vel ikke alle julefrokoster, der ender i druk og hor?).

Du skal tage ansvar for din egen lykke! Det værste du kan gøre, er at se dig som et offer for hans lunefuldhed. Han lukker da så meget pis ud -'et voksent forhold, der er man ikke sammen' - hold nu op, hvor det lyder til at han har fundet et sted, hvor der er mad på bordet og betalte regninger.

Du bestemmer selv, hvordan dit liv skal være og hvad du vil finde dig i. Men det forhold der lyder ikke til at gøre noget godt for dig.

Held og lykke, jeg håber du finder styrke til at træffe nogle gode valg for dig og bebsen.

Knus

Anmeld

14. oktober 2011

Lilje82

Jeg er lidt i den anden grøft. Det er selvfølgelig ikke ok, at han behandler dig på den måde. Du fortæller ikke hvorfor du gik fra ham første gang.

Men i mine øjne lyder det somom du binder ham på hænder og fødder, ved at forbyde ham at tage til fester, og det har en helt anden virkningen på mange mennesker. Synes selvfølgelig heller ikke det er ok, at han har en netdate, hvorpå han skriver og flirter med andre piger!

Synes du skal gøre op med dig selv, hvad du vil med dit liv og så tage en beslutning der er bedst for dig og barnet, jeres barn er ikke tjent med at leve i et hjem, hvor forældrene gør hinanden ulykkelige.

til og ønsker dig det bedste fremover.

Anmeld

14. oktober 2011

betina21

hey du ved hvordan du har det for jeg har det på sammen måde med min datters far jeg betal og alt her hjemmer han betal ikke noget og han arbejde bare hele tiden og så når han vil være sammen med sine venner ved jeg han drikke og jeg siger til ham af jeg ikke vil har han kommer her hjem når han har drukke for vil ikke har min datter se ham så der og så bliver han sur når jeg siger det til ham og så siger han til mig af han ikke må se nogen af hans venner for mig og det ved jeg ikke passe for det må han godt, og så skrive han også med mange kvinder på sin mobil og en søndag hvor han kommer hjem igen efter han har være i jyllande så flytter han bare og jeg ved ikke hvorfor han gør det  og så skrive han hele til om hvorfor jeg ikke prøver på og få ham hjem igen så skriv jeg til ham af det ikke er mig så bare gik sin vej med det være dig og så vil han prøver igen og så dum som jeg er vil jeg jo tror på ham af alt vil bliver godt igen men det er det så ikke og nu har jeg så funde ud af han har eller har haft et forholde med en anden slev om han være sammen med mig nu så ved hvordan du har det men håber du vil gør det er godt for dig knus fra mig 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Jeg er lidt i den anden grøft. Det er selvfølgelig ikke ok, at han behandler dig på den måde. Du fortæller ikke hvorfor du gik fra ham første gang.

Men i mine øjne lyder det somom du binder ham på hænder og fødder, ved at forbyde ham at tage til fester, og det har en helt anden virkningen på mange mennesker. Synes selvfølgelig heller ikke det er ok, at han har en netdate, hvorpå han skriver og flirter med andre piger!

Synes du skal gøre op med dig selv, hvad du vil med dit liv og så tage en beslutning der er bedst for dig og barnet, jeres barn er ikke tjent med at leve i et hjem, hvor forældrene gør hinanden ulykkelige.

til og ønsker dig det bedste fremover.

Jeg gik fra ham fordi at han ville tvinge mig til en abort, fordi han mente aldrig han ville kunne elske det barn og da det ikke var planlagt ville han intet have med det at gøre og han bad mig vælge imellem barnet eller ham, og jeg havde det lidt sådan at jeg har fortalt ham fra den dag jeg mødte ham at jeg var imod abort, og jeg havde fortalt ham jeg jeg ikke ville være beskyttet i en måned.

jeg var ude i en masse lort for at sige det mildt inden jeg mødte ham, og jeg var opsat på at få en kæreste der var færdig med byen, også derfor jeg ledte efter de lidt ældre fyre, og jeg spurgte ham om han var færdig med at feste og hans holdninger til julefrokost. han sagde han var færdig med det hele og kun gik til julefrokost med håndbold og det var det, han gad ikke arbejdet på den måde... og det er ham der er kommet tilbage til mig de sidste 2 gange. havde glemt jeg havde skrevet dette så der er mere at læse om denne ulykkelige situration i "er min kæreste utro"

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

betina21 skriver:

hey du ved hvordan du har det for jeg har det på sammen måde med min datters far jeg betal og alt her hjemmer han betal ikke noget og han arbejde bare hele tiden og så når han vil være sammen med sine venner ved jeg han drikke og jeg siger til ham af jeg ikke vil har han kommer her hjem når han har drukke for vil ikke har min datter se ham så der og så bliver han sur når jeg siger det til ham og så siger han til mig af han ikke må se nogen af hans venner for mig og det ved jeg ikke passe for det må han godt, og så skrive han også med mange kvinder på sin mobil og en søndag hvor han kommer hjem igen efter han har være i jyllande så flytter han bare og jeg ved ikke hvorfor han gør det  og så skrive han hele til om hvorfor jeg ikke prøver på og få ham hjem igen så skriv jeg til ham af det ikke er mig så bare gik sin vej med det være dig og så vil han prøver igen og så dum som jeg er vil jeg jo tror på ham af alt vil bliver godt igen men det er det så ikke og nu har jeg så funde ud af han har eller har haft et forholde med en anden slev om han være sammen med mig nu så ved hvordan du har det men håber du vil gør det er godt for dig knus fra mig 

Jeg har ondt af dig, men også glad for at høre fra en der er i samme båd som mig... hvordan fandt du ud af at din kæreste havde en anden imens han havde dig?

min kæreste bliver ved med at benægte med da jeg så fandt ud af at han havde skrevet med en anden piger der er omkring de 10-12 år yngre vil jeg tro, der begyndte jeg at tro meget på at han faktisk er sammen med hende og at det er pga hende at han skal til julefrokost, han skrev også på hendes fb at han gerne ville med i byen "næste weekend" altså den 1 okt. jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre er så bange for hvad der vil ske med min datter, for jeg tør ikke lade ham være alene med hende, samt er hun MEGET bange for hans forældre og græder stort set hele tiden de gange vi har været der hjemme, eller de få gange, for jeg har nægtet at komme der med hende, når han søger faderskabs sag uden at fortælle mig det...

tænkte på om jeg måtte skrive til dig i PB?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.