Hvad er jeres bedste køb nogen sinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Tina2

Vores hus..... ELSKER at bo her og nu skal vi til at bygge om- og til:-) Blir så fedt!

Min kat:-) Købte ham i starten af dec hos kattens værn for 1000 kr og han er den mest fantastiske kat overhovedet:-)

Operation af mine lår:-) Fik dem fedtsuget i 2002 og selvom det ikke var alverden jeg fik fjernet (1 l) så var det bare alle pengene værd:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

heaven

helt klart min hund, zitta - blandingshund ml schæfer og labrador på 5 år... og også min kanin, som desværre er død nu.. og så vores hus med en stor grund, et rigtig eldorado for Lasse

Jannie

Anmeld

2. februar 2009

Githa Nielsen

Ha ha da jeg lige læste emnet tænkte jeg det var om sådan nogle billige kup osv... Det var da så ikkemen I får altså lige historien alligevel

Var for et stykke tid siden i en børnegenbrug vi har her i byen. Der står sådan nogle lidt ældre damer derinde og arbejder frivilligt. SUPER sødemennesker...

Nå men jeg går og kigger lidt og finder to rigtig søde nederdele til min datter ... De er seje jeg tænker de er jo som nye de her...

Kigger prisen, 20 kr pr. stk, ja det er billigt, lad os tage dem tænker jeg... Vender lige nederdele så jeg kan se den på bagsiden for at tjekke huller og pletter, og hvad skuer mit øje mig..... LEVI`S står der sørme på begge 2....

Jeg skynder mig hen i køen, der står en kvinde bag mig med en datter som er ca på alder med min datter... Damen som står bag disken siger " ja i denne her uge har vi halv pris på alt, som IKKE er mærkevare tøj" Okaiiii siger jeg så. Så jeg skulle kun af med 20 kr i alt.... Så man må sige det var et godt køb...

Kvinden bag mig gloede også lige en ekstra gang....

Da jeg kom ud i bilen, fik jeg lidt ondt af med dem, så kørte til bageren efter en lækker kage til dem. De blev simpelthen så glade.

Bare lige en "lille" historie herfra...

Nu skal det ikke forstås som mærkevarer tøj er det eneste der duer. Min datter går i alt muligt forskelligt, lige fra genbrug til brugsen til katvig og levis...

Anmeld

3. februar 2009

Sebastians Mor

PiaR skriver:

Hvad har I givet jer selv eller købt som I stadig kan smile over... ?? Det kan være alt lige fra tøj til møbler ?

Ved ikke om jeg selv har et bedste køb, men er super nysgerrig for at høre om I andre har

Min hest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.