Ha ha da jeg lige læste emnet tænkte jeg det var om sådan nogle billige kup osv... Det var da så ikkemen I får altså lige historien alligevel

Var for et stykke tid siden i en børnegenbrug vi har her i byen. Der står sådan nogle lidt ældre damer derinde og arbejder frivilligt. SUPER sødemennesker...
Nå men jeg går og kigger lidt og finder to rigtig søde nederdele til min datter ... De er seje jeg tænker de er jo som nye de her...
Kigger prisen, 20 kr pr. stk, ja det er billigt, lad os tage dem tænker jeg... Vender lige nederdele så jeg kan se den på bagsiden for at tjekke huller og pletter, og hvad skuer mit øje mig..... LEVI`S står der sørme på begge 2....
Jeg skynder mig hen i køen, der står en kvinde bag mig med en datter som er ca på alder med min datter... Damen som står bag disken siger " ja i denne her uge har vi halv pris på alt, som IKKE er mærkevare tøj" Okaiiii siger jeg så. Så jeg skulle kun af med 20 kr i alt.... Så man må sige det var et godt køb...

Kvinden bag mig gloede også lige en ekstra gang....
Da jeg kom ud i bilen, fik jeg lidt ondt af med dem, så kørte til bageren efter en lækker kage til dem. De blev simpelthen så glade.
Bare lige en "lille" historie herfra...
Nu skal det ikke forstås som mærkevarer tøj er det eneste der duer. Min datter går i alt muligt forskelligt, lige fra genbrug til brugsen til katvig og levis...
Anmeld