Hvad er jeres bedste køb nogen sinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Pia.

Hvad har I givet jer selv eller købt som I stadig kan smile over... ?? Det kan være alt lige fra tøj til møbler ?

Ved ikke om jeg selv har et bedste køb, men er super nysgerrig for at høre om I andre har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Rasmine

Den var svær...
Måske min nye mobiltlf.
Eller min bil.

Eller 6 uger på guideskole.
Eller min uddannelse som dykkerinstruktør.
De 2 sidste har givet en milliard oplevelser!

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Min Kat, hund og Bil. det er det jeg har købt som jeg virkelig er glad især dyrene.

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Min Kat, hund og Bil. det er det jeg har købt som jeg virkelig er glad især dyrene.

Sjovt du lige siger det med dyrene - for efter at have skrevet indlæget tænkte jeg over hvad der kunne være mit bedstte køb... Og det er nok mine hunde

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Mebach skriver:

Den var svær...
Måske min nye mobiltlf.
Eller min bil.

Eller 6 uger på guideskole.
Eller min uddannelse som dykkerinstruktør.
De 2 sidste har givet en milliard oplevelser!

Hvad er det for en mobil - jeg skal have ny nemlig, denne her driller mig hele tiden, slukker når det ikke lige passer den at være tændt...

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Sjovt du lige siger det med dyrene - for efter at have skrevet indlæget tænkte jeg over hvad der kunne være mit bedstte køb... Og det er nok mine hunde

Ja alt andet er jo bare ting, dette er levende væsner som man har købt og som ALTID er der for en, min kat kan tydelig mærke når jeg ked af det og så kommer den og putter og hunden kan ALTID få mig til at smile når jeg har brug for det.

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Ja alt andet er jo bare ting, dette er levende væsner som man har købt og som ALTID er der for en, min kat kan tydelig mærke når jeg ked af det og så kommer den og putter og hunden kan ALTID få mig til at smile når jeg har brug for det.

Ja dyr er fantstiske.... ....

Anmeld

2. februar 2009

Rasmine

PiaR skriver:

Hvad er det for en mobil - jeg skal have ny nemlig, denne her driller mig hele tiden, slukker når det ikke lige passer den at være tændt...

Det er en Sony E. C905, med 8,2 mp kamera!
Det er pga. kameraet jeg købte den, den er lidt stor, men hva...
(Det er jo ikke størrelsen, men gørelsen, ik)

Anmeld

2. februar 2009

lonemus

Hvad har I givet jer selv eller købt som I stadig kan smile over... ?? Det kan være alt lige fra tøj til møbler ?

Ved ikke om jeg selv har et bedste køb, men er super nysgerrig for at høre om I andre har

Helt sikkert min perserkat Desværre døde hun for 1½ år siden, men jeg var så heldig at få hele 11½ år sammen med hende....hun var bare det dejligste, jeg finder aldrig en så dejlig og klog kat igen.
Jeg smiler, hver gang jeg tænker på hende

Lone

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Mebach skriver:

Det er en Sony E. C905, med 8,2 mp kamera!
Det er pga. kameraet jeg købte den, den er lidt stor, men hva...
(Det er jo ikke størrelsen, men gørelsen, ik)

He He.... ved ikke om jeg tør en Sony Ericcsson har altid haft Nokia, men de sidste par gange har jeg bare været så led og ked af Nokia så måske jeg skulle prøve en ny model...

Har lige købt en Sony E, til vores største søn, han ønskede sig en ny i fødselsdags gave... den skal han have på fredag - Modellen kan jeg ikke lige huske men der er 11 spil i den og det ene et the Sims 2 - Siger det dig noget og ved du evt. om det er en okay telefon.... - Nu skal han jo mest ringe, sende smsér og så spille lidt....

Tillykke med den nye mobil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.